Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Ευτυχισμένος στη Μάιντς ο Ίβανσιτς

Ο Αντρέας Ίβανσιτς τονίζει ότι είναι ευχαριστημένος που υπολογίζεται από τον τεχνικό της Μάιντς, Τόμας Τούτσελ και δηλώνει έτοιμος να πετύχει πολλά με την ομάδα του.


Αρχίζει να παίρνει τα πάνω του ο Ίβανσιτς στη Μάιντς και δε διστάζει να το πει, υπογραμμίζοντας ότι είναι έτοιμος να πετύχει με το γερμανικό σύλλογο.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που αγωνίζομαι ξανά! Αυτό που έχει σημασία τώρα είναι να παραμείνω σε εγρήγορση και να συνεχίζω να αγωνίζομαι. Ξέρω ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, δεν υπάρχει λόγος να χαλαρώνω", είπε χαρακτηριστικά ο Αυστριακός σε γερμανικό μέσο.
Μάλιστα ο πρώην άσος του Παναθηναϊκού μίλησε και για το αν τον πλησίασαν άλλοι σύλλογοι τη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου, τονίζοντας:

"Βέβαια, με προσέγγισαν, όπως και τον μάνατζερ μου. Όμως δεν δεν ήθελα να βιαστώ, καθώς δεν υπήρχε ανάγκη για κάτι τέτοιο. Βλέπω να έχω μεγάλες ευκαιρίες στη Μάιντς".

Αναφορικά με τους λόγους που δεν τον υπολόγιζε τους προηγούμενους μήνες ο προπονητής σχολίασε: "Ίσως να έχει να κάνει με τις εμφανίσεις μου. Το καθοριστικό σημείο ήταν στο ματς με την Καιζεσλάουτερν. Ο προπονητής μου είχε προβλέψει ότι θα κάνω μια πολύ καλή εΜφάνιση. Ξέρω ότι ήταν ένα από τα πιο σημαντικά ματς μου στη Μάιντς. Ευτυχώς ανταποκρίθηκα στην πίεση".

Πλέον όμως υποογίζεται καθώς ο ίδιος λέει: "Ο προπονητής μου μού έχει δείξει ότι με σέβεται και με υπολογίζει. Νιώθω ότι ακόμα είμαι σημαντικός παίκτης για τη Μάιντς και βλέπω τον εαυτό μου ως ένα μέρος της επιτυχίας της. Αυτό που θέλω να ξεκαθαρίσω είναι ότι θέλω να είμαι συχνά στο αρχικό σχήμα. Αυτό το ξέρει ο προπονητής".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου