Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΚΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ, ΑΠΛΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.
Τα αξέχαστα εκείνα χρόνια των ‘80s, όταν το ΟΑΚΑ ήταν «φίσκα» από 75.000 κόσμο ακόμα και σε ματς του Παναθηναϊκού με ομάδες της Περιφέρειας, όπως η Λάρισα και ο ΟΦΗ, δύσκολα θα «γυρίσουν». Αλλά, γεγονός αποτελεί ότι ο «κοιμώμενος γίγαντας ξύπνησε»! Απόδειξη, το νέο μεγάλο και άφθαστο για κάθε ελληνική ομάδα ρεκόρ στις πωλήσεις των εισιτηρίων διαρκείας. Τα 26.327 «κομμάτια» που έφυγαν, αριθμός που θα ανέβει και άλλο μέχρι την λήξη της προθεσμίας (Δευτέρα 6/9) για την διάθεση τους στους φιλάθλους είναι η συνέχεια των δυο τελευταίων σεζόν. Το «κοντέρ» δεν σταματά να...γράφει για την περίοδο 2010-2011.
Πέρσι, το 2009-10, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός πούλησε 25.081 κάρτες και την πρώτη χρονιά της πολυμετοχικότητας, το 2008-09 έγινε το ρεκόρ το οποίος φέτος έσπασε, με τα 26.002 διαρκείας!
Η διαπίστωση ότι οι «πράσινοι» καταφέρνουν να διατηρούν τις πωλήσεις των διαρκείας τους σταθερά πάνω από τις 25.000 «κομμάτια» για τρίτη σερί χρόνια σημαίνει πολλά και αναλύεται εξηγείται: άνετα μπορεί να ισχυρισθεί κάποιος ότι ο Παναθηναϊκός άρχισε και πάλι να «δημιουργεί» νέους φιλάθλους, από τις μικρότερες ηλικίες, να πείθει τους πιο παλιούς να... σηκωθούν από τον καναπέ ή να απαρνηθούν την κυριακάτικη βόλτα. Κι έτσι μεγαλώνει η πράσινη «δεξαμενή».
Αύξηση... 200%
Πριν από 4 χρόνια, στη Λεωφόρο η ίδια ομάδα δεν κατάφερνε να προσελκύσει κατά μέσο όρο περισσότερους από 10.000 φιλάθλους, έστω και αν υπήρχε το περιθώριο. Η έκρηξη της τελευταίας 3ετίας έστειλε τον μέσο όρο του Παναθηναϊκού στο εκπληκτικό περσινό 27.531 εισιτήρια ανά αγώνα!
Ένα ρεκόρ, το οποίο:
1) Κατέστησε τον Παναθηναϊκό ως την πιο εμπορική ομάδα πλέον του ελληνικού πρωταθλήματος.
2) Αύξησε κατά 200% περίπου την προσέλευση των φιλάθλων του στις εξέδρες (συνυπολογίζουμε την διαφορά χωρητικότητας Λεωφόρου-ΟΑΚΑ).
3) «Άφησε» την μέχρι πρότινος πιο εμπορική ομάδα του ελληνικού πρωταθλήματος, τον Ολυμπιακό, κοντά 8.000 «κομμάτια» (7.865) κατά μ.ο. πίσω του.
4) Έκοψε 412.963 εισιτήρια σε 15 μόνο εντός έδρας ματς, αφού αναδείχθηκε πρωταθλητής και δεν αναγκάσθηκε να παίξει στα play off, όταν οι αντίπαλοι του έκοψαν δεκάδες χιλιάδες λιγότερα με 17 και 18 ματς στα γήπεδα τους. Ο Παναθηναϊκός έκοψε συνολικά 78.648 εισιτήρια περισσότερα από τον Ολυμπιακό που έφθασε μόλις τα 334.315 σε 17 αγώνες του.
5) Ο Παναθηναϊκός έκοψε, συνολικά, μόνος του το 1/4 με 1/5 των εισιτηρίων που διατέθηκαν από τις 16 ομάδες της Super League (1.970.293 «κομμάτια» σε 248 αναμετρήσεις της περιόδου 2009-10).
6) Έκοψε, επίσης, υπερ-διπλάσια εισιτήρια από την ΑΕΚ (27.531 έναντι 13.136) κατά μέσο όρο στην κοινή τους έδρας, το ΟΑΚΑ και φυσικά οι συγκρίσεις σε αυτή την περίπτωση θεωρούνται και άμεσες και αναπόφευκτες.
7) Με αλλεπάλληλα sold out σε αγώνες Ευρώπης και πρωταθλήματος απέδειξε ότι ακόμα και το ΟΑΚΑ είναι πολλές φορές...μικρό για να χωρέσει τον κόσμο του, όταν και η ομάδα ξέρει να τον φέρνει και να τον κρατά κοντά της!