Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Δάρλας: "Στον Παναθηναϊκό αναπτύχθηκα ως παίκτης"

Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Μπρεστ έκανε ο Φίλιππος Δάρλας, ο οποίος παρουσιάστηκε και επίσημα από τους ανθρώπους του γαλλικού συλλόγου

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Έλληνας αμυντικός:

- Φίλιππε, όλη σου η καριέρα είναι στην Ελλάδα, μίλησες μας γι' αυτήν;

Έπαιξα σε αρκετές ομάδες, αλλά κρατώ, κυρίως, τις δύο εμπειρίες μου με τον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ. Ο Παναθηναϊκός μου έδωσε την ευκαιρία να αναπτυχθώ ως παίκτης και μου άφησε την ευκαιρία να φύγω, αναγνωρίζοντας οι άνθρωποι του την αφοσιώσή μου στον σύλλογο.Στον ΠΑΟΚ, όπου αγωνίστηκα ως δανεικός, ήταν μία επίσης μία καλή περίπτωση για εμένα διότι έκανα βήματα μπροστά. Δε ξεχάσω ποτέ και αυτό το πέρασμα μου από εκεί"

- Πως θα περιέγραφες το παιχνίδι σου;

"Δε μου αρέσει να μιλάω πολύ για εμένα και για τον τρόπο που αγωνίζομαι, αλλά θεωρώ ότι είμαι ταχύς παίκτης και καλός αμυντικά. Παίζω πάντα με μεγάλο κίνητρο και μπορώ να βοηθήσω και στην επίθεση από την αριστερή πλευρά."

- Ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στα δύο πρωταθλήματα, το ελληνικό και το γαλλικό;

"Εδώ η ποιότητα είναι ξεκάθαρα περισσότερη. Στον Παναθηναϊκό, ήμουν σε μία μεγάλη ομάδα, αλλά η διαφορά με τις υπόλοιπες στο πρωτάθλημα ήταν σημαντική. Στο γαλλικό πρωτάθλημα, υπάρχουν πολλές ομάδες με δυναμική, το επίπεδο είναι πολύ υψηλό και οι παίκτες με μεγάλη ποιότητα είναι πάρα πολλοί"

- Η εμπειρία σου από το Τσάμπιονς Λιγκ και από το Γιουρόπα Λιγκ μπορούν να σε βοήθησουν να προσαρμοστείς...

"Σίγουρα. Και το γεγονός ότι έχω παίξει σε μεγάλες ομάδες όπως ο Παναθηναϊκός και ο ΠΑΟΚ θα είναι, ασφαλώς, υπέρ μου. Θα προσπαθήσω να μεταδώσω την εμπειρία μου και αυτό, επίσης, θα με βοηθήσει να προσαρμοστώ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου