Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Νέο «όχι» Παύλου

Ο Παύλος Γιαννακόπουλος πήρε θέση στο exedrasports.gr με αφορμή τη συνάντηση που αναμένεται να έχει με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη και τους Γιάννη Ξυλά, Παναγιώτη Δάβαρη, Γιώργο Νίκα και Μιχάλη Ζολώτα. Ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, πάντως, αποκάλυψε ότι δεν έχει μιλήσει με τον «Τζίγκερ», ενώ αναφέρθηκε ξανά στο θέμα της προεδρίας.

«Εγώ δεν έχω μιλήσει με τον Βαρδινογιάννη. Δεν με έχει πάρει κανένα τηλέφωνο. Επομένως δεν ξέρω αν θα γίνει η συνάντηση», είπε αρχικά ο εκ των μεγαλομετόχων της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και πρόεδρος της ΚΑΕ και αναφέρθηκε στην προεδρία που πιθανότατα θα του προτείνουν: «Δεν αλλάζω στάση. Η θέση μου όσον αφορά στην προεδρία είναι σαφής: 'Δεν με ενδιαφέρει η καρέκλα της ομάδας'.»...

Αν και δεν ήταν του παρόντος, ζητήσαμε από τον Παύλο Γιαννακόπουλο ένα σχόλιο για τα τεκταινόμενα στην ΚΑΕ Παναθηναϊκός και με χαμόγελο και αισιοδοξία αρκέστησε να δηλώσει: «Συνεχίζουμε δυναμικά»!

Ο Ρομαρίκ για το μέλλον του

Στο μεταξύ, ο Ν' Ντρι Ρομαρίκ για τον οποίο έχει γραφτεί σε ρεπορτάζ του εξωτερικού ότι ενδιαφέρει τον Παναθηναϊκό, δήλωσε στη Marca: «Δεν ήθελα να μιλήσω για το μέλλον μου πριν από το Μουντιάλ της Νότιας Αφρικής, αλλά τώρα είμαι έτοιμος να μιλήσω για το μέλλον μου». Και εξήγησε: «Προέχει αυτή τη στιγμή να κάνω διακοπές και μετά θα επιστρέψω στη Σεβίλλη. Το συμβόλαιό μου εκπνέει το καλοκαίρι του 2014 και έχω σκοπό να παραμείνω εκεί. Παρότι είχα κάποια προβλήματα με τραυματισμούς, είμαι αισιόδοξος ότι θα ξανακάνω μια σεζόν παρόμοια με την πρώτη μου στη Σεββίλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου