Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Κρις μέχρι το 2013

Δεν του άρεσε φαίνεται το ελληνικό κρασί του Κρις καθώς ο διεθνής αμυντικός ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Λυών.

Η σχετική ανακοίνωση:"Ο Κρις ανανέωσε το συμβόλαιό του με την Λυών και έτσι θα αγωνίζεται με την ομάδα για τα υπόλοιπα 2 χρόνια με την ομάδα.

Ο παίχτης δήλωσε: "Συμφωνήσαμε το απόγευμα της Τετάρτης. Έτσι επέκτεινα το συμβόλαιό μου για ακόμα δύο χρόνια. Θα βρίσκομαι στη Λιόν μέχρι το τέλος της σεζόν 2012-13. Αυτές οι διαπραγματεύσεις κράτησαν λίγο. Ο Σύλλογος μου έκανε την πρότασή του. Έκανα και εγώ τη δική και στο τέλος συμφωνήσαμε.
Αυτή η εξέλιξη είναι πολύ καλή για μένα. Ήθελα να μείνω. Είμαι χαρούμενος στην Λιόν. Το ίδιο και η οικογένειά μου. Ξεκινάω την έβδομη σεζόν μου στην ομάδα. Πάντα θέλω να παίζω για να κερδίζω, να κερδίζω τίτλους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου