Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

Θα ταρακουνήσουμε κόσμο!

Θα ταρακουνήσουμε κόσμο!

Ο Μάικ Μπατίστ γράφει από τις Ηνωμένες Πολιτείες στο προσωπικό του blog στο gazzetta.gr για τις διακοπές του και τις άγριες διαθέσεις του για τον νέο Παναθηναϊκό!

Γεια σε όλους!

Τι γίνεται; Είστε καλά; Ελπίζω να απολαμβάνετε το καλοκαίρι. Εγώ είμαι σε πολύ καλή διάθεση, γιατί πέραν του ότι συμφώνησα να αγωνίζομαι για άλλα δυο χρόνια στον Παναθηναϊκό, πριν λίγες ώρες ο γιος μου –που πια έχει… δυο δόντια στην πάνω σειρά!- είπε… τη μαγική λέξη! Για να είμαι ειλικρινής, δεν… είμαι και τόσο σίγουρος ότι κατάλαβε ακριβώς ποιος είναι ο “dadda” –η Σάρα ή εγώ, γιατί… προφανώς έκανε το «mommy” με το “daddy» μια λέξη-, αλλά ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΜΕ από τη χαρά μας!

Από την τελευταία φορά που τα είπαμε έκανα και ένα ταξίδι στο Λας Βέγκας, όπου συναντήθηκε με τα φιλαράκια μου. Με τον Ντρου, τον «Μου Μου», τον Τερέλ ΜακΙντάιρ, τον Τέρενς Μόρις και κάποια άλλα παιδιά με τα οποία «δερνόμαστε» μέσα στο παρκέ κατά τη διάρκεια των αγωνιστικών περιόδων, όπως προσπαθούμε όλοι να γίνουμε πρωταθλητές. Ε, αυτή τη φορά είπαμε να «χτυπηθούμε» και εκτός των γραμμών του γηπέδου;) Χρειαστήκαμε δυο χρόνια για να κάνουμε πράξη αυτό το ταξίδι, γιατί κάθε καλοκαίρι όλοι μας το περνάμε με τις οικογένειες μας και είναι πραγματικά δύσκολο να βρεθούμε όλοι μαζί, την ίδια περίοδο, σε ένα σημείο, επιτέλους όμως, τα καταφέραμε! Και περάσαμε τέλεια! Ηταν πραγματικά πολύ ωραία η ευκαιρία που είχαμε να συναντηθούμε… σε ουδέτερο έδαφος, να τα πούμε και να διασκεδάσουμε παρέα.

Το μυαλό μου ήταν ήρεμο σε αυτό το ταξίδι, γιατί είχα υπογράψει στον Παναθηναϊκό. Δεν θα σας πω ψέματα. Ηταν «παιχνίδι υπομονής», όπως σας είχα γράψει στις αρχές του καλοκαιριού. Και σε κάποιο σημείο η αλήθεια είναι ότι ένιωσα κάπως περίεργα. Αναρωτιόμουν τι συμβαίνει και καθυστερεί η ομάδα να μου κάνει πρόταση. Ήταν δύσκολα.

Και από ότι έμαθα στην πορεία, ήταν δύσκολα και για την ομάδα σε ό, τι αφορά τον Billy. Σίγουρα δεν μου αρέσει που δεν θα παίζουμε πια παρέα, γιατί είμαστε φίλοι, ωστόσο δεν μπορώ να σχολιάσω την απόφαση του. Προφανώς έκανε αυτό που έκρινε καλύτερο για εκείνον και την οικογένεια του. Στο τέλος της ημέρας βέβαια, η όποια απόφαση παίρνουμε κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Θα δούμε τι θα φέρει ο καιρός.

Ο Παναθηναϊκός πάντως, πρόσθεσε κάποιες νέες δυνάμεις στο ρόστερ του. Παιδιά ταλαντούχα, με πολλές δυνατότητες και όρεξη για δουλειά που θέλουν να βοηθήσουν και θα βοηθήσουν. Πολύ. Θα χρειαστούν βέβαια, κάποιο χρόνο να μπουν στο ρυθμό, να προσαρμοστούν στα συστήματα, αλλά… θα ταρακουνήσουμε κόσμο όταν θα έλθει η ώρα! Δεν ξέρω αν φέτος θα χρειαστούμε περισσότερο χρόνο για να «βρεθούμε». Ξέρω πως ο κόουτς θα περιμένει σε 2-3 μήνες να δει έτοιμη την ομάδα. Να είμαστε όλοι έτοιμοι και από εκεί και πέρα να βελτιωνόμαστε μέρα με τη μέρα. Αυτό είναι το πλάνο.

Αν παρουσιαστούν επιπλοκές, θα βρεθεί άλλος τρόπος ώστε να είμαστε επιτυχημένοι στο τέλος της σεζόν. Κάτι που καταφέραμε και πέρυσι! Ολοι οφείλουμε να είμαστε έτοιμοι να κατακτήσουμε τρόπαια. Και θα είμαστε! Στην Ευρωλίγκα μπήκαμε σε έναν δύσκολο όμιλο, το ελληνικό πρωτάθλημα πάντα έχει τις ιδιαιτερότητες του και φέτος έγιναν πολλές αλλαγές, ειδικά στον Ολυμπιακό. Θα δούμε τι θα γίνει. Είναι ξεκάθαρο πως έχουμε τεράστιες δυνατότητες. Μένει να δούμε που θα φτάσουμε!

Διαβάζω για τον Μάριτς και τον «Σόφο». Είναι παίκτες που θα μας κάνουν ακόμα καλύτερους. Και είναι βέβαιο πως θα έχουν την αγάπη των βετεράνων ψηλών –του «Τσάρτσα» και τη δική μου- για να νιώσουν άνετα και να προσαρμοστούν άμεσα. Ειδικά ο «Σόφο» έχει περάσει πολλά, έχει μάθει πολλά, όπως να δουλεύει πολύ σκληρά για να βρεθεί στη θέση που είναι τώρα. Οι φίλοι μας ενδεχομένως να λένε διάφορα, αλλά πάντα οφείλουμε να κοιτάμε μπροστά. Εμένα μια φορά μου αρέσει η ιδέα να τον έχω δίπλα μου. Θέλω να σταθώ και στην παραμονή του Ντρου, που είναι δικός μου άνθρωπος! Είμαι βέβαιος πως όλα θα πάνε καλά!

Η δική μου απόφαση ήταν πολύ εύκολη. Ηθελα να μείνω στον Παναθηναϊκό και περίμενα όσο χρειάστηκε για να ακούσω την πρόταση τους και να πω το «ναι» -μολονότι άλλες ομάδες είχαν καταθέσει τις προτάσεις τους από τις αρχές του Ιουνίου. Δεν υπήρχε ωστόσο, θέμα να φύγω. Η καριέρα μου λίγο πολύ πλησιάζει στο τέλος της. Μεγαλώνω! Εχω άλλα 3-4 χρόνια μπάσκετ ακόμα μέσα μου. Και ήθελα να πανηγυρίσω τίτλους, κάτι που ξέρει να κάνει καλά ο Παναθηναϊκός! Οπότε δεν είχα να σκεφτώ κάτι άλλο. Είμαι ευτυχής που θα επιστρέψω, για να συνεχίσω μια… αρκετά επιτυχημένη καριέρα με τη φανέλα του Παναθηναϊκού. Σκέφτομαι να έλθω στην Αθήνα, για να δω το παιχνίδι των ΗΠΑ με την Εθνική Ελλάδος. Ακόμα δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω. Το σίγουρο είναι πως θα παρουσιαστώ στη δουλειά, όταν μου το ζητήσουν, έτοιμος να κάνω ό, τι περνά από το χέρι μου για να ζήσουμε περισσότερες επιτυχίες.

Να είστε όλοι καλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου