Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

«Είμαι νικητής!..»

«ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟΥΣ», ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΓΚΟΒΟΥ. ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑ. «ΜΕ ΕΞΕΠΛΗΞΕ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ».
«Είμαι νικητής!..»
Χαρούμενος για την πορεία της προετοιμασίας και την ποιότητα που συνάντησε στον Παναθηναϊκό παρουσιάστηκε την Κυριακή στους δημοσιογράφους ο Σίντνεϊ Γκοβού.

Ο Γάλλος μεσοεπιθετικός ισχυρίστηκε πως επέλεξε τους «πράσινους» γιατί έδειξαν πως τον θέλουν περισσότερο, αναφέρθηκε στους Κρις και Μπουμσόνγκ που τους είχε συμπαίκτες στην Λιόν ενώ συγκαταλέγεται και εκείνος στους θαυμαστές του 16χρονου Χάρη Μαυρία.

Αναλυτικά:

Ποια είναι η άποψή σου για την ποιότητα της ομάδας;

«Με εξέπληξε ευχάριστα. Είναι ένα σύνολο με πολύ καλή ποιότητα και καλούς ποδοσφαιριστές έμπειρους και νεαρούς. Πρόκειται πραγματικά για μια ομάδα με καλή προοπτική».

Γιατί επέλεξες τον Παναθηναϊκό;

«Γιατί είναι ένας από τους πρώτους συλλόγους που με προσέγγισε και μου έδειξε ότι με θέλει πραγματικά. Επιπλέον είναι πρωταθλητές, παίζουν στο Τσάμπιονς Λιγκ. Μου μίλησε ο Τζιμπρίλ με τον οποίο γνωριζόμαστε πολλά χρόνια και μου είπε ότι η ομάδα είναι καλή, η ατμόσφαιρα φανταστική και οι ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται σε αυτήν έχουν αρκετή ποιότητα».

Πόσο δύσκολο είναι για σένα να παίζεις για πρώτη φορά μακριά από τη Γαλλία;

«Προς στιγμήν δεν είναι δύσκολο. Οι συμπαίκτες μου είναι πολύ καλοί και με βοηθούν καθημερινά να προσαρμοστώ, όπως και όλος ο σύλλογος. Το κάνουν να φαίνεται πολύ πιο εύκολο για μένα».

Κατέκτησες πολλούς τίτλους στη Γαλλίας. Πόσο «πεινασμένος» νιώθεις για να συνεχίσεις έτσι και στην Ελλάδα;

«Πάντα παίζω για να κερδίζω και να παίρνω τίτλους. Είμαι νικητής. Ήρθα εδώ για να κερδίσω τίτλους».

Γνωρίζεις για την αντιπαλότητα που υπάρχει με τον Ολυμπιακό και την ατμόσφαιρα που δημιουργείται στα ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό;

«Ναι, το έχω ακούσει. Δεν έχω βιώσει την ατμόσφαιρα βέβαια αλλά σύντομα θα τη ζήσω. Ηταν ένα από τα πρώτα πράγματα που μου είπαν ότι υπέγραψα το συμβόλαιό μου και ανυπομονώ να δω πώς είναι πραγματικά».

Εχεις σκοράρει εναντίον του Ολυμπιακού όταν έπαιζε στη Λιόν για το Τσάμπιονς Λιγκ. Μπορείς να υποσχεθείς ότι θα το κάνεις και τώρα;

(γέλια) «Δεν είναι εύκολο να υπόσχεσαι ότι θα σκοράρεις αλλά θα προσπαθήσω να το κάνω όπως και με τη Λιόν. Θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό να κερδίζει».

Τι μπορούν να περιμένουν από σένα οι οπαδοί του Παναθηναϊκού;

«Όπως κάνω πάντα, θα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και στα 90 λεπτά κάθε αγώνα. Θα είμαι συγκεντρωμένος στην ομάδα και στους στόχους της. Θα κάνω ό,τι περνάει από μένα για να κερδίζει η ομάδα ώστε να προσφέρω χαρά στους φιλάθλους μας, στους συμπαίκτες μου, σε όλη την ομάδα».

Πόσο μακριά φτάνουν οι φιλοδοξίες σου με τον Παναθηναϊκό;

«Θέλω να κερδίζουμε, να κερδίζουμε συνέχεια! Να κατακτήσουμε ξανά το πρωτάθλημα και το Κύπελλο και βέβαια να κάνουμε μια καλή πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ».

Πιστεύεις ότι με τον Σισέ μπορείτε να φτιάξετε ένα σπουδαίο γαλλικό δίδυμο για πολλά χρόνια;

«Δεν ξέρω. Δεν είμαστε μόνο δύο παίκτες αλλά μια ολόκληρη ομάδα. Ασφαλώς θα προσπαθήσω και εγώ μαζί με τον Τζιμπρίλ να βάλω πολλά γκολ, να βοηθήσω την ομάδα και να κάνουμε όσα περισσότερα μπορούμε. Αλλά παίζει μια ενδεκάδα, υπάρχουν και οι αναπληρωματικοί. Δεν είμαστε μόνοι μας. Είναι η ομάδα και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ευχαριστήσουμε τον κόσμο».

Όλοι στην Ελλάδα λένε ότι η τετράδα μπροστά με Σισέ, Γκοβού, Λέτο, Νίνη είναι αχτύπητη. Συμφωνείς με αυτό;

«Είναι καλοί παίκτες όλοι. Έχουμε καλούς ποδοσφαιριστές και στην επίθεση και στην άμυνα. Ασφαλώς θα είναι δύσκολο για κάθε μας αντίπαλο. Πρέπει να δουλεύουμε ομαδικά και όχι να σκέφτεται ο καθένας τον εαυτό του. Εάν λειτουργούμε σαν ομάδα, τότε ναι θα είναι δύσκολο για κάθε αντίπαλο να μας αντιμετωπίσει».

Τι διαφορές βλέπεις μεταξύ της προετοιμασίας στη Λιόν και στον Παναθηναϊκό;

«Υπάρχουν κάποιες διαφορές. Μου είναι όμως οικείος ο τρόπος προετοιμασίας γιατί στη Γαλλία τρέχαμε αρκετά προτού ασχοληθούμε με τη μπάλα. Μου αρέσει η επαφή με τη μπάλα. Είναι μια νέα εμπειρία για μένα αλλά όχι δύσκολο να συνηθίσω».

Εχεις πλούσια εμπειρία από το Τσάμπιονς Λιγκ. Πόσο μακριά πιστεύεις ότι μπορεί να φτάσει ο Παναθηναϊκός;

«Έχουμε αρκετή ποιότητα για να προκριθούμε από τους ομίλους. Αν δεν είσαι η Μπαρτσελόνα, η Τσέλσι ή ομάδες τέτοιας δυναμικότητας είναι δύσκολο να λες ότι θα κατακτήσεις το Τσάμπιονς Λιγκ. Κάθε ομάδα μπορεί να κερδίσει την άλλη, οπότε εάν πραγματικά το θέλουμε, έχουμε ελπίδες να πάμε ακόμα πιο μακριά στη διοργάνωση».

Για το κέντρο της άμυνας ο Παναθηναϊκός έχει στόχους τον Γκαλάς και τον Μπουμσόνγκ. Ποια είναι η άποψή σου γι’ αυτούς;

«Τους γνωρίζω καλά και τους δύο. Έχουμε παίξει συμπαίκτες στην εθνική και στη Λιόν με τον Μπουμσόνγκ. Δεν είναι δική μου δουλειά, όμως, να πω εάν τους χρειαζόμαστε ή εάν πρέπει να τους αποκτήσουμε. Υπάρχει ο προπονητής και ο τεχνικός διευθυντής για να το κρίνουν αυτό. Ασφαλώς είναι καλοί παίκτες αλλά δεν είμαι εγώ ο αρμόδιος για να κρίνω τι πρέπει να κάνει ο σύλλογος».

Οταν ήρθε ο Σισέ στον Παναθηναϊκό είχε ξεχωρίσει από την αρχή τον Νίνη. Εσύ βλέπεις κάποιον από τους νεαρούς παίκτες που να σου αρέσει;

«Τον Χάρη (σ.σ. Μαυρίας). Εχει πολύ ταλέντο και είναι μόλις 16 ετών».
-Παρέμβαση Σισέ. «Του αρέσει και ο Σιμάο. Είναι δυνατός παίκτης».

Στη Γαλλία αντιμετώπισες τον Μιραλάς ως παίκτη της Σεντ Ετιέν. Τώρα που πήρε μεταγραφή στον Ολυμπιακό θέλεις να του στείλεις κάποιο μήνυμα;

-Παρέμβαση Σισέ: «Οχι δεν το κάνουμε αυτό. Δεν στέλνουμε μηνύματα. Είναι κακή τύχη. Ο Ντιόγκο το έκανε πέρυσι για μένα και είδατε τι έγινε σε αυτόν όλη τη σεζόν. Ξέρουμε τι μπορούμε να κάνουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου