Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Να δικαιώσω όσους με πίστεψαν

Για την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό μίλησε το νέο απόκτημα του τριφυλλιού, Γιώργος Ιωαννίδης, ο οποίος σήμερα αναμένεται να ενσωματωθεί στην υπόλοιπη ομάδα.
Συνέντευξη σε αθλητικό ραδιοφωνικό σταθμό έδωσε ο Γιώργος Ιωαννίδης και τόνισε ότι θέλει να δικαιώσει την εμπιστοσύνη του Νίκου Νιόπλια προς το πρόσωπο του, επίσης τόνισε ότι θέλει να αγωνιστεί σε όσο το δυνατόν περισσότερα ματς και ένοιωσε αγχωμένος όσο καθυστερούσε η απόφαση για την προσφυγή του.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του
«Είναι όνειρο κάθε ποδοσφαιριστή να παίζει σε μια τόσο μεγάλη ομάδα. Πριν από τρεις μήνες δεν θα πίστευα ποτέ ότι θα αγωνιζόμουν σε μια ομάδα που παίζει στο Τσάμπιονς Λιγκ. Είμαι πολύ χαρούμενος και ανυπομονώ να αγωνιστώ σε πολλά παιχνίδια. Να πάρω χρόνο συμμετοχής και να καθιερωθώ».

Για το γεγονός ότι αποτελεί επιλογή Νιόπλια:

«Είναι πολύ σημαντικό. Ο Νιόπλιας μου έδειξε εμπιστοσύνη και αυτό που έχω να κάνω είναι να παίξω όσο καλύτερα μπορώ και να τον δικαιώσω. Έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο ότι είναι αυτός προπονητής στον Παναθηναϊκό. Δεν ξέρω αν κάποιος άλλος θα μου έδειχνε την ίδια εμπιστοσύνη. Εύχομαι να ξεκινήσει καλά η ομάδα τόσο στο πρωτάθλημα, όσο και στο Τσάμπιονς Λιγκ».

Για τον ανταγωνισμό στον ΠΑΟ:
«Δεν με αγχώνει. Είναι καλό που υπάρχει πίεση, γιατί δεν βοηθάει και το να είσαι χαλαρός. Είτε παίζω ως αριστερός χαφ, είτε ως μπακ δεν έχω πρόβλημα. Όπου με βάλει ο προπονητής μου θα προσπαθήσω να παίζω όσον το δυνατόν καλύτερα».

Για την προσφυγή:

«Ήταν πολύ δύσκολα όταν περίμενα να τελειώσει η προσφυγή. Την είχα καταθέσει από πολύ νωρίς, κι όμως αργούσε η απόφαση. Ήταν αγχωτικό γιατί όλες οι ομάδες είχαν ξεκινήσει προετοιμασία και εγώ έκανα προπονήσεις μόνος μου. Τέλος καλό, όλα καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου