Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Μπουμσόνγκ: "Καλή επιλογή ο Παναθηναϊκός

Ο κεντρικός αμυντικός της Λυών παραχώρησε συνέντευξη σε εφημερίδα της πατρίδας του και έδειξε θετικός στην προοπτική να συνεχίσει την καριέρα του στο Τριφύλλι. Επιμένει ο γαλλικός Τύπος ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για την περίπτωση του και αναμένει εξελίξεις.
Πράσινο στον Παναθηναϊκό άναψε ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ, σε δηλώσεις που έκανε το βράδυ της Τρίτης. Ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός μίλησε στην εφημερίδα "lyoncapitale.fr" και ερωτώμενος για το πως βλέπει την προοπτική του Τριφυλλιού, απάντησε ότι δεν θα του περνούσε απαρατήρητη.

-Η Adidas παρουσίασε πριν λίγες ώρες τις νέες εμφανίσεις της ομάδας. Θα έχει την ευκαιρία να τις φορέσεις;
"Καλή η ερώτηση σου. Θα ήθελα να την φορέσω, αλλά οι συνθήκες ίσως δεν μου το επιτρέψουν. Εάν εξαρτιόταν από εμένα, θα ήταν μια από τις ευχές μου. Αλλά πρέπει να κοιτάξω τα γεγονότα κατά πρόσωπο, ότι έχω λίγες πιθανότητες να συμβεί. Έχω άλλον ένα χρόνο συμβόλαιο, αλλά η ομάδα δεν θέλει να συνεχίσουμε. Συνήθως, σε αυτές τις περιπτώσεις, ένας ποδοσφαιριστής προτιμά να φύγει".
-Ο Παναθηναϊκός είναι μια πιθανή επιλογή;
"Με ξέρεις, εγώ θέλω να βλέπω και την ανθρώπινη πλευρά. Στο ποδόσφαιρο, υπάρχουν πολλά λεφτά και δόξα. Έχω κάνει οικονομικές θυσίες για να αγωνιστώ για τη Λυών, γιατί πίστευα ότι θα είμαι χαρούμενος εδώ. Είχα να προσφέρω στην ομάδα. Δυστυχώς, φαίνεται πως θα έχω μια άσχημη αποχώρηση. Κοντολογίς, εάν ο Παναθηναϊκός ή κάποια άλλη ομάδα με θέλει, γιατί όχι;"
Περιμένουν κρούση

Στο μεταξύ, για άλλη μια μέρα ο γαλλικός Τύπος επιμένει ότι ο Παναθηναϊκός προετοιμάζει κίνηση για τον Μπουμσόνγκ. Ανασταλτικός παράγοντας για την υλοποίηση της μεταγραφής θεωρούνται οι οικονομικές απαιτήσεις της Λυών, ωστόσο τονίζεται ότι υπάρχει θετικό κλίμα για να βρεθεί η χρησή τομή ανάμεσα στις δυο πλευρές.

Αναρτήθηκε από prasinanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου