Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Ομπράντοβιτς: "Κανένα σχόλιο για Σπανούλη"

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς μίλησε για την επόμενη μέρα του Παναθηναϊκού, αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει την μεταγραφή του Βασίλη Σπανούλη στον Ολυμπιακό.
Ο προπονητής των πεντάκις πρωταθλητών Ευρώπης εμφανίστηκε απόλυτα αισιόδοξος για τη νέα χρονιά και δήλωσε πως από τη στιγμή που οι Γιαννακόπουλοι είναι κοντά του, αυτός δεν ανησυχεί. Αντίθετα δεν θέλησε να πει το παραμικρό για το ν Σπανούλη.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ζοτς στην "Πράσινη":
"Δεν θέλω και δεν χρειάζεται να κάνω κανένα σχόλιο για τη μεταγραφή του Μπίλι στον Ολυμπιακό... Σταμάτησα τις διακοπές μου για να έρθω στην Αθήνα και να μιλήσω με τη διοίκηση του Παναθηναϊκού. Συμφωνήσαμε σε όλα τα θέματα."
"Είπαμε ότι ο καθένας θα κάνει τα πάντα για τον Παναθηναϊκό. Για να είμαστε ακόμη πιο δυνατοί. Μιλήσαμε για όλα και συμφωνήσαμε. Ολοι ξέρουμε ότι η κατάσταση δεν είναι εύκολη. Αλλά από τη στιγμή που η οικογένεια Γιαννακόπουλου μου έχει πει ότι θα κάνει ό,τι χρειάζεται για την ομάδα, εγώ είμαι ΟΚ με αυτό."
"Για τα ονόματα που ακούγονται, αυτό είναι το φυσιολογικό. Ποτέ δεν έχω μιλήσει για ονόματα και δεν θα το κάνω και τώρα. Συζητήσαμε τα πάντα και είναι σίγουρο ότι θα κάνουμε το καλύτερο για την ομάδα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου