Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

«Εγώ σπέρνω διχόνοια;»

ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ, ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ‘ΔΙΧΑΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ’,ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ Ν.ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟ ΜΙΛΗΣΕ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ.
«Εγώ σπέρνω διχόνοια;»
Λίγες μέρες μετά τη ραδιοφωνική του συνέντευξη,ο Νικόλας Πατέρας τοποθετήθηκε εκ νέου για τα όσα συμβαίνουν στον Παναθηναϊκό με δηλώσεις του στην εφημερίδα «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ».

Ο τέως πρόεδρος της πράσινης ΠΑΕ αναφέρθηκε στις αποδοκιμασίες που ακούστηκαν στο φιλικό με την Τζένοα, στα όσα του προσάπτουν περί «διχόνοιας», την προσφορά του στην ομάδα αλλά και για τον Νίκο Κωνσταντόπουλο.

Για τις αποδοκιμασίες στο ΟΑΚΑ, είπε: «Εγώ βγήκα αμέσως και τα αποδοκίμασα. Θα ήθελα να έχουν κάνει το ίδιο ο Τζίγγερ και ο Γιαννακόπουλος όταν επί έξι μήνες έβριζαν τον ενεργεία πρόεδρο οι εφημερίδες τους. Όταν γράφονται κακοήθη δημοσιεύματα που αποδίδονται στην οικογένειά μου και δεν βγαίνει να τα αποδοκιμάσει, σημαίνει οτι τα υιοθετεί. Οι συγκεκριμένες συμπεριφορές με ενοχλούσαν».

Για τις κατηγορίες περί «διχόνοιας», αναρωτήθηκε: «Μα είναι δυνατόν να σπέρνω εγώ διχόνοια, που επί δύο χρόνια κατάφερα να κρατήσω ενωμένες τις δυνάμεις του Παναθηναϊκού;»

Για την προσφορά του στον σύλλογο, είπε: «Εγώ αφιέρωσα το πολυτιμότερο αγαθό που έχει ένας άνθρωπος, τον χρόνο του και αφιερώθηκα στην ομάδα που αγαπώ. Εγώ και οι υπόλοιποι γνωρίζαμε οτι μπαίνουμε ως μικρομέτοχοι. Ποτέ δεν ζητήσαμε να κάνουμε κουμάντο. Προσφέραμε γιατί αγαπάμε την ομάδα, χωρίς να περιμένουμε η επένδυσή μας να έχει μερισματική αξία».

Τέλος αναφορικά με την παρουσία του Νίκου Κωνσταντόπουλου στην προεδρία, ο Πατέρας επανέλαβε πως στη θέση αυτή θα έπρεπε να βρίσκεται κάποιος μέτοχος: «Είναι άλλη η προσφορά ενός ανθρώπου που βάζει λεφτά και εντελώς διαφορετική της... γλάστρας. Έριξε τον άνθρωπο στο λάκκο με τα φίδια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου