Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Υποσχέσεις για νέο νταμπλ!

Οι Γκοβού, Μπουμσόνγκ, Ιωαννίδης, Φερνάντεζ παρουσιάστηκαν στην Παιανία από τον πρόεδρο της ΠΑΕ, Νίκο Κωνσταντόπουλο και ευχήθηκαν «να πάρουμε ξανά το νταμπλ».

«Εξαιρετικοί παίκτες»

Την παρουσίαση προλόγισε ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Νίκος Κωνσταντόπουλος που στα... πηγαδάκια είχε όρεξη για πλάκες, μιας και πείραξε αρκετούς από τους εκπροσώπους του Τύπου.

«Πολλούς βλέπω δεν πήγατε διακοπές;» είπε αρχικά στους δημοσιογράφους και συνέχισε: «Να σας ευχαριστήσω που είστε εδώ. Να ευχηθώ καλή σεζόν, υγεία και κάθε καλό σε εσάς και τις οικογένειες σας. Να ευχηθώ στον Παναθηναϊκό ξεχωριστές διακρίσεις για να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο με πέρυσι.

Έχω εδώ δίπλα μου τον Γιώργο τον Ιωαννίδη, τον Αλέν Μπουμσόνγκ, τον Ντάνιελ Φερνάντες και τον Σίντνεϊ Γκοβού. Τέσσερις εξαιρετικοί παίκτες που θα στηρίξουν την ομάδα. Να στηρίξουν στόχους που να ανταποκρίνονται στον Παναθηναϊκό. Έρχονται να προστεθούν στο εξαιρετικό δυναμικό και να είναι στην διάθεση του Νιόπλια που κάνει εξαίρετη δουλειά.

Έρχονται σε ιστορικό σύλλογο που έχει προσφέρει πολλά. Και στο άθλημα αλλά και στην ελληνική κοινωνία. Ο Παναθηναϊκός έχει προτωπορήσει με παρεμβάσεις που έδωσαν ανάπτυξη. Τόσο στο άθλημα όσο και στην κοινωνία. Θα έχουν την χαρά να δουν ότι είναι σε σύλλογο που τον αγαπά η ελληνική κοινωνία.

Ψυχή της ομάδας είναι οι ποδοσφαιριστές. Όλοι μαζί θα κρατήσουμε μακριά κάθε ενοχλητική ενέργεια. Γήπεδα χωρίς βία, καθαροί αγώνες, να προσφέρουμε στους πολίτες».

Το βίντεο

Στην συνέχεια ο νέος πρόεδρος έκανε την... πάσα και προβλήθηκε το βίντεο που είχε ετοιμάσει η ΠΑΕ και έδειξε στους παίκτες κατά την παραμονή στην Αμερική για να γνωρίζουν όλοι την ιστορία του συλλόγου. Στο συγκεκριμένο βίντεο υπήρχαν ξεχωριστές ενότητες για την ίδρυση της ομάδας, το έμβλημα του συλλόγου, την οικογένεια Βαρδινογιάννη, τους τίτλους αλλά και τις μεγάλες πορείες στην Ευρώπη. Επίσης έγινε αναφορά στο αθλητικό κέντρο της Παιανίας, στα ζητήματα που έχει πρωτοπορήσει ο Παναθηναϊκός(π.χ ακαδημίες, μπουτίκ, PAO LAB), όπως και στην πολυμετοχικότητα.

Οι ευχές

Έπειτα, ο Κωνσταντόπουλος παρέδωσε τις φανέλες στους νέους άσους, κάνοντας μια ευχή στον καθένα, ξεχωριστά. Στον Γκοβού είπε «σου εύχομαι πολλά γκολ», στον Φερνάντες τον οποίο... μπέρδεψε καθώς τον είχε δεξιά του αλλά αρχικά πήγε αριστερά, υπογράμμισε «να μην περνάει... μύγα», στον «Μπουμ» "να μην περνάει...κουνούπι" ενώ στον Ιωαννίδη «έχεις να δώσεις πολλούς αγώνες και να έχεις επιτυχίες».

Οι δηλώσεις των νέων

Σίντνεϊ Γκοβού: «Είμαι πανευτυχής που είμαι στον Παναθηναϊκό και θα συνεχίσω την ευτυχή πορεία μου. Είχα μιλήσει με τον Σισέ και είχα ακούσει εξαιρετικά λόγια. Φτάνοντας εδώ έχω εκπλαγεί ευχάριστα. Περίμενα ένα μεγάλο κλαμπ αλλά ήρθα σε ένα πολύ μεγαλύτερο κλαμπ όπως διαπιστώνω. Έχβ συμμετασχεί σε πολλούς αγώνες και με την εμπειρία μου θα μπορέσω να προσφέρω πολλά πράγματα στον Παναθηναϊκό».

Ντάνιελ Φερνάντες: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος στον Παναθηναϊκό. Θα δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Να δίνω ότι μπορώ. Στο ποδόσφαιρο δεν μπορείς να υποσχεθείς. Με την δουλειά, είμαστε καλοί επαγγελματίες και μπορείς να πάρεις τίτλους. Θα ήθελα πολύ να είμαι στην φιέστα φέτος, όπως οι άλλοι παίκτες πέρυσι. Για να πετύχεις πρέπει να θυσιάσεις πράγματα και να δουλέψεις σκληρά».

Γιώργος Ιωαννίδης: «Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή να είμαι εδώ. Εύχομαι επιτυχίες, όπως πέρυσι, υγεία και να πάρουμε πάλι το νταμπλ. Είναι σημαντικό το ότι με πιστεύει ο προπονητής αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα με βάλει να παίξω. Πρέπει να του δείξω ότι είμαι σε καλή κατάσταση και εύχομαι γρήγορα να το αποδείξω. Δεν είμαι πολύ πίσω. Όλοι είμαστε έτοιμοι για να αγωνιστούμε στην ενδεκάδα. Το θεωρώ για τον εαυτό μου, ότι ανά πάσα στιγμή μπορώ να είμαι στην ενδεκάδα.

Από κει και πέρα, είναι πολύ σημαντικό, μπορείς να μάθεις πολλά μέσα στο γήπεδο και έξω από αυτό έχοντας στην ομάδα παίκτες όπως ο Σισέ, ο Γκοβού, ο Ζιλμπέρτο, ο Μπουμσόνγκ».

Αλέν Μπουμσόνγκ: « Είμαι πανευτυχής. Είδα το βίντεο, αυτή την περίφημη φιέστα. Εύχομαι στα τρία χρόνια του συμβολαίου μου να πάρω μέρος σε φιέστα σαν και την περυσινή.

Διάλεξα το κλαμπ γιατί πέρα από ποδοσφαιριστές είμαστε και άνθρωποι. Ο πρώτος λόγος που διάλεξα Παναθηναϊκό είναι ότι η διοίκηση μου έδειξε το ενδιαφέρον και την αγωνία να με φέρουν. Ο δεύτερος λόγος είναι οι υπόλοιποι Γάλλοι που μου είπαν καλά πράγματα και είχα ενδιαφέρον να είμαι εδώ. Μια ομάδα είναι για να κερδίζει τίτλους και θα κάνω ότι μπορώ για αυτό.
Πλέον σε τρεις μέρες έχουμε την πρεμιέρα του πρωταθλήματος με την Ξάνθη και είμαι έτοιμος. Η παρουσία των υπολοίπων Γάλλων με βοήθησε πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου