Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Εμπεν: Προσπάθεια για βελτίωση

Τις πύλες της Παιανίας μετά από 286 μέρες περνάει σήμερα εκ νέου ο Λόρενς Εμπεν, ο οποίος ξαναπιάνει δουλειά στον Παναθηναϊκό, με σκοπό να αλλάξει την ισχύουσα κατάσταση. Ο ολλανδός γυμναστής ήρθε το απόγευμα της Κυριακής (19/9) στην Αθήνα και είχε επαφές το βράδυ με τους ανθρώπους του Τριφυλλιού. Σήμερα (20/9) θα περάσει από την ΠΑΕ για να υπογράψει το συμβόλαιό του και θα μεταβεί στην Παιανία για να πιάσει άμεσα δουλειά. Θα ενημερωθεί από τον προκάτοχό του Αντώνη Κέζο για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι παίκτες. Σε δηλώσεις του, ο Εμπεν τόνισε πως "Θα γίνει κάθε απαραίτητη προσπάθεια για να βελτιωθεί η ισχύουσα κατάσταση". Αναλυτικά η συνέντευξή του στο "Goal":

-Επιστρέφετε στον Παναθηναϊκό μετά από διάστημα αρκετών μηνών. Μιλήστε μας για τα συναισθήματα σας…

"Επέστρεψα λέτε; (σ.σ. γέλια) Πρώτα θα μιλήσω με τον Παναθηναϊκό και μετά θα πληροφορηθείτε για τη συνεργασία μας».

-Είστε ένας γυμναστής ο οποίος άφησε έργο στον Παναθηναϊκό. Θα το καταφέρεται και πάλι;

"Το ελπίζω. Για αυτό είμαι εδώ. Ό,τι κάνω το κάνω με την καρδιά μου. Αυτή είναι η φιλοσοφία μου. Θέλω πρωταρχικά να μιλήσω με τον Παναθηναϊκό. Υπάρχει χρόνος για τα υπόλοιπα. Είναι νωρίς να πούμε κάτι άλλο".

-Πόσο δύσκολο είναι να δουλέψει ένας γυμναστής σε μία ομάδα όταν δεν έχει κάνει την προετοιμασία της;

"Η ομάδα έκανε προετοιμασία. Έστω κι αν γυμνάστηκε με διαφορετική φιλοσοφία, δούλεψε. Και αυτό είναι θετικό. Θα γίνει κάθε απαραίτητη προσπάθεια για να βελτιωθεί η ισχύουσα κατάσταση".

-Ποια είναι η γνώμη σας για τον Παναθηναϊκό. Το καλοκαίρι ενισχύθηκε σημαντικά. Απέκτησε τον Σίντνεϊ Γκοβού, τον Λουίς Γκαρσία…

"Αυτό είναι καλό. Οι μεγάλοι σύλλογοι πρέπει να βασίζονται σε καταξιωμένους ποδοσφαιριστές".

-Ο Χενκ Τεν Κάτε; Μιλάτε μαζί του;

"Δεν έχω νέα του, όχι. Τελευταία φορά που μιλήσαμε ήταν πριν από δύο μήνες".

-Με τον Φαν Ντερ Λεμ;

"Ναι, έχω μιλήσει μαζί του και είναι καλά. Βρίσκεται στην Τουρκία, είναι βοηθός του Αρβελάτζε, στην Καϊσερίσπορ".

-Έχετε μαζί σας αποσκευές απ’ ό,τι βλέπουμε. Αυτό σημαίνει ότι ήρθατε για μόνιμη εγκατάσταση;

"Είναι εξοπλισμός για… κατάδυση (σ.σ. γέλια)! Σας το ορκίζομαι. Είναι ο εξοπλισμός μου. Αύριο θα πάω για κατάδυση".

-Μπορείτε να μας πείτε τι έγινε το καλοκαίρι; Διότι οι πληροφορίες ανέφεραν ότι είχατε επαφές με τον Παναθηναϊκό, αλλά υπήρξε διαφωνία στο οικονομικό…

"Ακούστηκαν πολλά, αλλά δεν υπήρξε καμία επαγγελματική προσέγγιση κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Πληροφορήθηκα και εγώ τις φήμες περί διαφωνίας στο οικονομικό. Σας διαβεβαιώνω ότι δεν είχα επίσημη πρόταση από τον Παναθηναϊκό. Είχα προτάσεις από ομάδες της Πρέμιερ Λιγκ και του ολλανδικού πρωταθλήματος. Το μόνο που έγινε ήταν ότι μίλησα με κάποιους ανθρώπους από τον Παναθηναϊκό, κάποια στελέχη της ομάδας, με τα οποία διατηρώ φιλικές σχέσεις. Όχι όμως επίσημα. Τον Παναθηναϊκό τον έχω στην καρδιά μου, παρακολουθούσα τα αποτελέσματά του μέσω του internet όπως κάνω με όλες τις ομάδες που έχω εργαστεί και κρατάω θετικά πράγματα. Στον Παναθηναϊκό εργάστηκα ενάμιση χρόνο και είναι η ομάδα μου".

-Επικρατεί μια δυσαρέσκεια για την κατάσταση των παικτών. Είστε ικανός να τη βελτιώσετε;

"Είμαι αισιόδοξος. Δεν μπορώ να σας πω τίποτε περισσότερο. Πρέπει να περιμένουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου