Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Γιώργος Αφρουδάκης: Όνειρο μου να παίξω στον ΠΑΟ. Είναι ο μεγαλύτερος σύλλογος!

Την ικανοποίηση του για την εξέλιξη της μεταγραφής του στον ΠΑΟ εξέφρασε ο Γιώργος Αφρουδάκης. Σε δηλώσεις που έκανε στο NovaΣΠΟΡ FM υποστήριξε ότι ήταν όνειρο του να αγωνιστεί στους «πράσινους»!
Γιώργος Αφρουδάκης: Όνειρο μου να παίξω στον ΠΑΟ. Είναι ο μεγαλύτερος σύλλογος!
Χαρακτηριστικά δήλωσε:

«Ήταν όνειρο να παίξω κάποια στιγμή στον Παναθηναϊκό. Το είχα από τότε που ήμουν στη Βουλιαγμένη. Ήταν ώριμες οι συνθήκες να αγωνιστώ φέτος σε αυτή την ομάδα κι έγινε.

Η προσπάθεια που έκαναν οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού να με πάρουν ήταν τεράστια. Αυτός που έκανε τη μεγαλύτερη προσπάθεια ήταν ο Νίκος Πλυτάς.

Ο χώρος του πόλο θέλει έναν καλό Παναθηναϊκό και είναι καλό για όλους μας να πρωταγωνιστεί αυτή η ομάδα. Το αξίζει σαν ομάδα και σαν σύλλογος. Είναι από τους μεγαλύτερους συλλόγους της Ελλάδας, ίσως ο μεγαλύτερος».


Ελπίζω τα επόμενα δύο χρόνια, που τόσο πιστεύω να συνεχίσω να παίζω πόλο-να φτάσουμε στην κορυφή. Ακόμη, παρά τη μεταγραφή τη δική μου και του αδερφού μου, απέχουμε πολύ, αλλά με δουλειά και προγραμματισμό θα τα καταφέρουμε».

Όσον αφορά τον Ολυμπιακό, σχολίασε: «Ο Ολυμπιακός έχασε δύο παίκτες, εμένα και τον Χατζηθεοδώρου, αλλά είναι πολύ δύσκολο να αμφισβητηθούν τα πρωτεία του. Έχει 13 παίκτες και μπορεί να κάνει δύο ομάδες που θα έφταναν στον τελικό.

Ο Πανιώνιος είναι μια αξιόλογη ομάδα και από εκεί και πέρα η Βουλιαγμένη, ο Παναθηναϊκός, η Χίος και ο ΠΑΟΚ θα παλέψουν για όσο το δυνατόν καλύτερο πλασάρισμα.

Στόχος μας είναι η είσοδος στην τετράδα, κάτι που δεν κατάφερε ο Παναθηναϊκός την τελευταία διετία. Η όρεξη έχει ανοίξει για όλους τους συνδιεκδικητές του τίτλου. Ο Ολυμπιακός παραμένει φαβορί, αλλά δεν θα έχει την αίγλη των προηγούμενων χρόνων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου