Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Πατέρας σε παίκτες: «Δώστε τα όλα το Σάββατο. Θα είμαι δίπλα σας»

Ψυχολογικές ντόπες αλλά και απαίτηση για νίκη στο εκτός έδρας ματς με την Καβάλα το Σάββατο περιείχε η ομιλία του Νικόλα Πατέρα προς τους παίκτες του Παναθηναϊκού.
Πατέρας σε παίκτες: «Δώστε τα όλα το Σάββατο. Θα είμαι δίπλα σας»
«Ήρθα εδώ γιατί θέλω να ξέρετε οτι είμαι δίπλα σας. Η πόρτα μου είναι πάντα ανοιχτή και είμαι στη διάθεσή σας. Θέλω να γνωρίζετε πως θα είμαι δίκαιος και το μόνο που ζητάω είναι να έχετε πειθαρχεία, να ακούτε τον κόουτς και να μην υπάρχουν προβλήματα», είπε ο πρόεδρος της πράσινης ΠΑΕ μετά το πέρας της προπόνησης της Πέμπτης.

Εν συνεχεία τους τόνισε πως «Θέλω να δώσετε τον καλύτερο σας εαυτό, για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της, ξεκινώντας απο τον αγώνα του Σαββάτου που είναι πολύ σημαντικός. Μην σκέφτεστε απο τώρα τα επόμενα παιχνίδια. Δώστε τα όλα το Σάββατο»

Τέλος, σχετικά με τη συνάντηση που είχε νωρίτερα με τους Φρέιτας, Αντωνίου και Γόντικα είπε: «Είχα μία συνάντηση με τον κ. Αντωνίου και τον κ.Φρέιτας και νομίζω οτι θα έχουμε μία πολύ καλή συνεργασία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου