Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

"Πολύ μεγάλη ευκαιρία ο ΠΑΟ"

Στην Ελλάδα βρίσκονται από το μεσημέρι της Παρασκευής (24/9), για λογαριασμό του Παναθηναϊκού, οι Εμάνουελ Σάνι και Ογκένι Ονάζι. Οι δύο νεαροί νιγηριανοί χαρακτήρισαν την ομάδα του Νίκου Νιόπλια ως μία πολύ μεγάλη ευκαιρία στη ζωή τους, ενώ εξέφρασαν και την επιθυμία τους να καθιερωθούν στους πράσινους. Τους δύο παίκτες υποδέχθηκαν 30 μέλη (!) της χριστιανικής οργάνωσης "Η Συναγωγή, Εκκλησία όλων των εθνών", που έχει παρακλάδι στην Αθήνα...
Σάνι: Να καθιερωθούμε

Δηλώσεις έκανε πρώτος ο Εμάνουελ Σάνι, ο οποίος είπε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στην Ελλάδα και θέλω να αξιοποιήσω αυτή την ευκαιρία. Ο Παναθηναϊκός είναι πολύ μεγάλη ευκαιρία για μένα και τον συμπαίκτη μου. Θέλουμε να δουλέψουμε σκληρά για να καθιερωθούμε".

Στη συνέχεια, σε ερώτηση για το αν γνωρίζει κάτι για τη νέα του ομάδα, τόνισε: "Εχω δει αγώνες του Τσάμπιονς Λιγκ και ξέρω ότι έχουμε πολύ καλούς ποδοσφαιριστές και είναι πολύ σημαντική ευκαιρία για μένα.

Ημουν στην Νιγηρία και με πήραν τηλέφωνα να δοκιμαστώ. Με είχαν πάρει πολλές ομάδες και έπρεπε να αποφασίσω που θα πάω, αλλά εγώ επέλεξα να έρθω στην Ελλάδα γιατί αυτό είναι το θέλημα του θεού".

Ονάζι: Χαρούμενος που ήρθα

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Ονάζι, ο οποίος δήλωσε: "Είμαι χαρούμενος που ήρθα στην Ελλάδα. Και εγώ και ο Σάνι είμαστε χαρούμενοι που είμαστε εδώ γιατί είναι μια χριστιανική χώρα. Είναι μια χώρα που αγαπάει το θεό και θέλουμε να γίνουμε μέλος αυτής της ομάδας και αυτής της χώρας. Θέλουμε να παίξουμε εδώ καλά να είμαστε δίπλα σας και να υμνούμε τον θεό".

Οσον αφορά στον εαυτό του και το γεγονός ότι θα πάει σε μια ομάδα που παίζει στο Champions League, είπε: "Ηρθα εδώ για να παίξω όσο το δυνατόν καλύτερα. Να βοηθήσω και να βοηθηθώ από την ομάδα, να γίνω καλύτερος ποδοσφαιριστής και να μπορέσω να ανέβω σιγά σιγά επίπεδο.

Είναι πολύ πολύ μεγάλη ευκαιρία για μας μια εμπειρία που ήθελα να ζήσω στη ζωή μου. Θέλω να χρησιμοποιήσω αυτή την εμπειρία και να κάνω ό,τι καλύτερο για την ομάδα. Βρήκα και μια πολύ ζεστή υποδοχή εδώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου