Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Του έχει γίνει έμμονη ιδέα!

Η υποδοχή των οπαδών του Παναθηναϊκού, ήταν η… σπίθα που άναψε τις… φωτιές που πετάει ο Σισέ στα ελληνικά γήπεδα. Ο Γάλλος άσος, δεν μπορεί να ξεχάσει με τίποτα εκείνη την ημέρα.  Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Life & Style», θυμήθηκε εκείνες τις στιγμές: «Δεν θα ξεχάσω όσο ζω την πρώτη μέρα που φτάσαμε με το αεροπλάνο και στο Ελευθέριος Βενιζέλος είχαν μαζευτεί χιλιάδες να με καλωσορίσουν, τρομακτικό και υπέροχο μαζί. Κατάλαβα ότι είστε παθιασμένος λαός όπως κι εγώ είμαι παθιασμένος με ότι κάνω.

Θυμάμαι τη μητέρα μου να μου λέει συνέχεια: «Ποτέ δεν θα τα παρατάς! Ποτέ! Όσο κι αν δυσκολέψουν τα πράγματα εσύ θα συνεχίζεις. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο μάθημα που διδάχτηκα στη μέχρι τώρα ζωή μου».

Από εκεί και πέρα, ο Σισέ μίλησε και για τις περίεργες στυλιστικές επιλογές του: «Δεν αγοράζω, ούτε διαβάζω περιοδικά. Δεν ενημερώνομαι για τάσεις και προτάσεις αγοράς. Μου αρέσει η μόδα ως μορφή Τέχνης. Δεν έχω σχέση μαζί της. Δεν ακολουθώ τις προσταγές της, αγοράζω αυτό που μου αρέσει και με βολεύει. Απλώς με τα χρόνια τείνει κανείς προς το δικό του προσωπικό στυλ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου