Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Ομπράντοβιτς: Θέμα της διοίκησης ο Σάρας

Θέμα της διοίκησης είναι η παραμονή του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους στον Παναθηναϊκό, όπως δήλωσε στην λιθουανική L.Ritas ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο τεχνικός των πρασίνων αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια στην σχέση του με τον λιθουανό γκαρντ, μίλησε για τις προσθήκες αλλά και τις αποχωρήσεις στο ρόστερ του Τριφυλλιού, αλλά και για το ενδεχόμενο να αναλάβει κάποτε την Εθνική Σερβίας.


"Hταν τιμή μου που δούλεψα με τον Σάρας. Το λέω αντικειμενικά ότι είναι ένας από τους καλύτερους παίκτες που προπόνηση. Η σχέση μας είναι πολύ καλή. Είναι εκπληκτική και είναι μία θαυμάσια προσωπικότητα.

Η προετοιμασία μας ξεκίνησε την πρώτη του Σεπτέμβρη αλλά τώρα δουλεύω με 16 παίκτες στο Ζλάτιμπορ και ο Σάρας δεν είναι εδώ. Δεν είναι πλέον παίκτης της ομάδας μας. Δεν είναι σωστό να διαδίδουμε φήμες. Δεν είναι και η δουλειά μου να το κάνω. Oτι και να γίνεται είναι μεταξύ του ιδίου και της διοίκησης.

Χάσαμε σημαντικούς παίκτες το καλοκαίρι, αλλά είχαμε και σημαντικές προσθήκες, οι οποίες χρειάζονται ακόμα χρόνο για να προσαρμοστούν. Είμαι αισιόδοξος για αυτό", είπε αρχικά ο Ομπράντοβιτς και συνέχισε αναφερόμενος στο Μουντομπάσκετ:

"Η Λιθουανία έκανε την έκπληξη με το χάλκινο μετάλλιο. Πήγε πολύ καλά και είχε τελείως διαφορετική εικόνα από αυτή που είδα στην Πολωνία. Ο Κλέιζα είναι ένας πολύ καλός παίκτης και σκοράρει πολύ".

Τέλος, μίλησε για την Σερβία και το ενδεχόμενο να αναλάβει κάποτε την ομάδα: "Ο κύριος Ιβκοβιτς έκανε πολύ καλή δουλειά. Εγώ είμαι προπονητής του Παναθηναϊκού, έχω δύο χρόνια ακόμα συμβόλαιο και θα το τιμήσω μέχρι το τέλος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου