Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Δεν ξεχνά τους οπαδούς!

Λίγο πριν τις 14:00 έφτασε στην Αθήνα η αποστολή της Κοπεγχάγης. Οι Δανοί απέφυγαν τις δηλώσεις, παραπέμποντας στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου. Μαζί τους ήρθε και ένας παλιός γνώριμος των φίλων του «τριφυλλιού». Ο λόγος για τον Γιαν Μικάελσεν που εργάζεται πλέον στα τμήματα υποδομής των πρωταθλητών Δανίας.

Ο αγαπημένος Γιαν των οπαδών των πρωταθλητών, ξεκαθάρισε ό τι ανυπομονεί να δει από κοντά και πάλι την ατμόσφαιρα που δημιουργούν: «Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα. Ανυπομονώ να είμαι στο παιχνίδι. Είδα τον Παναθηναϊκό κόντρα στον Πανιώνιο και ξέρω ότι θα είναι ένα σπουδαίο παιχνίδι το αυριανό».

-Τι βλέπεις να γίνεται στον όμιλο;

«Είναι ένας ανοιχτός όμιλος, ανυπομονώ να δω τις δύο ομάδες να παίζουν μεταξύ τους».

-Τι θυμάσαι από τον Παναθηναϊκό;

«Έχω πάρα πολύ καλές αναμνήσεις από τον Παναθηναϊκό, σπουδαία παιχνίδια και την κατάκτηση του νταμπλ. Επίσης θυμάμαι τους οπαδούς στα ευρωπαϊκά παιχνίδια και είμαι έτοιμος να δω τους φιλάθλους άλλη μια φορά. Βέβαια τώρα είμαι στην Κοπεγχάγη και είναι διαφορετικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου