Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Νέα φανέλα, νέοι τίτλοι!

Ο Παναθηναϊκός παρουσίασε τη νέα του φανέλα σε μια φιλανθρωπική εκδήλωση, με τους Θανάση, Παύλο Γιαννακόπουλο, Ζέλικο Ομπράντοβιτς και Δημήτρη Διαμαντίδη να θέτουν ξανά ως στόχο τα... πάντα!

Οι «πράσινοι» επέλεξαν να μην πραγματοποίησουν την παρουσίαση της φανέλας και των φετινών αποκτημάτων τους σε κάποιο ξενοδοχείο κι αντ᾿ αυτού να προσφέρουν τα χρήματα με τη μορφή δωρεάς σε είδη ένδυσης προς υπηρεσίες αστέγων και απόρων σε όλους τους δήμους-πρωτεύουσες των νομών της Ελλάδας.

Η φανέλα είναι ίδια με πέρυσι. Η διαφορά είναι πως οι μονοψήφιοι έχουν μπροστά το 0. Και αντί για τον ύμνο, μέσα στον αριθμό έχει την υπογραφή του κάθε παίκτη. Όλη η ομάδα έδωσε το παρών και φυσικά τόσο ο Θανάσης όσο και ο Παύλος Γιαννακόπουλος.

Αναλυτικά οι δηλώσεις:

Σάτο: «Μέχρι τώρα είναι όλα καλά. Κάναμε σκληρές προπονήσεις, σίγουρα είναι διαφορετικά από τη Σιένα και για μένα είναι μία νέα πρόκληση, αλλά έχω σπουδαίους συμπαίκτες και προπονητές, που μπορούν να με βοηθήσουν. Έχω αρχίσει ήδη να αλλάζω το παιχνίδι μου. Είναι ο καλύτερος προπονητής και το να παίζω γι᾿ αυτόν είναι μεγάλη τιμή. Όταν παίζεις για τον Παναθηναϊκό, πρέπει να σκέφτεσαι ότι θα μπεις μέσα στο παρκέ και θα πρέπει να δουλέψεις σκληρά και να έχεις στο μυαλό μου μόνο το πώς θα νικήσεις».

Μάριτς: «Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Βρίσκομαι σε μια σπουδαία ομάδα, με σπουδαίους προπονητές και σπουδαίους παίκτες», είπε κατά την παρουσίαση της ομάδας για τη νέα χρονιά το φετινό απόκτημα των «πράσινων» και συνέχισε: «Αύριο πηγαίνουμε στη Μόσχα για το τελικό μοντάρισμα της ομάδας, ώστε να είμαστε έτοιμοι στην αρχή της χρονιάς. Σε σχέση με την Παρτιζάν όλα είναι διαφορετικά, δεν μπορείς να κάνεις συγκρίσεις», ενώ σε προσωπικό επίπεδο σημείωσε πως «ακόμα εξελίσσομαι, αφού άρχισα το μπάσκετ αργά. Ευελπιστώ, βρισκόμενος εδώ, να συνεχίσω να εξελίσσομαι. Είναι κίνητρο για μένα ότι ήρθα στη θέση του Πέκοβιτς. Μακάρι όχι να συνεχίσω την καλή δουλειά που έκανε, αλλά να τα πάω ακόμη καλύτερα».

Kαϊμακόγλου: «Αισθάνομαι υπερήφανος και τυχερός. Το να βρεθώ σε μία μεγάλη ομάδα είναι κάτι που ζήταγα για πολλά χρόνια. Οι συνθήκες στον Παναθηναϊκό είναι ακόμη καλύτερες απ᾿ ό,τι είχα φανταστεί. Από την πρώτη ημέρα εδώ κατάλαβα τι σημαίνει "Παναθηναϊκός", ότι όλοι είναι μία οικογένεια, σε "αγκαλιάζουν" από την πρώτη στιγμή και σε κάνουν να αισθάνεσαι πως βρίσκεσαι κοντά τους σαν πολλά χρόνια. Στόχος μου ως νέος στην ομάδα είναι βοηθήσω, να δουλέψω και να κάνω ό,τι μου ζητηθεί. Μου αρέσει που ο προπονητής είναι απαιτητικός. Η λεπτομέρεια μετράει. Κάτι τέτοιο σου δίνει κίνητρο να δουλεύεις συνέχεια και, όταν έρθει η στιγμή, να κερδίσεις τη λεπτομέρεια. Όπως είπα είμαι έτοιμος να σκοράρω, να πασάρω, να παίξω άμυνα, ό,τι χρειάζεται για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της».

Βουγιούκας: «Ο καθένας πρέπει να καταλάβει ποιος ο ρόλος του στην ομάδα, ώστε να την βοηθήσει. Για μένα σίγουρα είναι ένα μεγάλο άλμα στην καριέρα μου η μετακίνησή μου από τον Πανελλήνιο στον Παναθηναϊκό. Είμαι έτοιμος να κάνω ό,τι μου ζητήσει ο προπονητής».

Παύλος Γιαννακόπουλος: Καλή επιτυχία, να έχουμε ένα ήσυχο πρωτάθλημα και ο Παναθηναϊκός να είναι πάλι πρωταθλητής. Αγαπάμε την ομάδα και κάνουμε ό,τι μπορούμε.

Θανάσης Γιαννακόπουλος: « Είμαι ευχαριστημένος που βρίσκομαι ανάμεσα σε φίλους. Εύχομαι όλοι να έχουν την υγειά τους και να προσφέρουν στον Παναθηναϊκό ακόμη περισσότερους τίτλους. Δεν έχει σημασία αν έκανα εγώ ότι περνούσε από το χέρι μου. Σημασία έχει ότι έκανα ότι μου ζήτησε ο προπονητής. Από την πόρτα των αποδυτηρίων και μέσα είναι αυτός αφεντικό. Από την πόρτα και έξω εμείς. Είμαστε μια οικογένεια και έχουμε καθορίσει τους ρόλους μας.Από κει και πέρα, με λυπεί που το ελληνικό μπάσκετ αντί να ανεβαίνει φθίνει. Είναι μια δύσκολη περίοδος, πρέπει να το ξαναανεβάσουμε και για να γίνει αυτό πρέπει να αναλάβουν δράση οι φορείς.

Κάναμε καλή δουλειά στις μεταγραφές. Εδώ και δώδεκα χρόνια έχουν έρθει πολλά αστέρια. Είμαστε κορεσμένοι από αυτό. Δεν λέει κάτι ένας παραπάνω. Από τους τίτλους δεν είμαστε κορεσμένοι. Κάθε χρονιά ξεκινάμε από την αρχή».

Για το πότε το ποδόσφαιρο θα φτάσει το μπάσκετ: Αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Θέλω όλα τα τμήματα να πηγαίνουν καλά και να δίνουν τίτλους και να προσφέρουν νέες σελίδας δόξας.

Για Διαμαντίδη και Εθνική: Όχι μόνο θα τον μεταπείσουμε αλλά θα τον πιέσουμε. Είναι τιμή να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερους παίκτες στην Εθνική. Είναι υποχρέωση».

Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς: «Μόλις γυρίσαμε από την προετοιμασία. Είμαι ευχαριστημένος μέχρι τώρα. Τώρα έχουμε μπροστά μας ένα τουρνουά στη Ρωσία, με πιο δύσκολες ομάδες. Φέτος θέλουμε να παίζουμε πιο γρήγορα και για εμάς αλλά και για τον κόσμο. Έχουμε καλή ομάδα, δουλέψαμε σκληρά, οι παίκτες πρέπει να καταλάβουν τον ρόλο τους και να θυσιαστούν για την ομάδα».

Δημήτρης Διαμαντίδης: « Αρχίζει η νέα σεζόν, που θα είναι πολύ δύσκολη. Οι στόχοι της ομάδας είναι γνωστοί, θέλει προσπάθεια. Στόχος μας είναι κατακτήσουμε ό,τι είναι δυνατόν και να δώσουμε τη χαρά στον κόσμο μας. Ελπίζουμε αυτή την εκδήλωση που κάνουμε σήμερα να την ακολουθήσουν και άλλοι.

Ηλίας Κατσογιάννης (υπεύθυνος μάρκετινγκ της ΚΑΕ): «Αποφασίσαμε να συνδυάσουμε τη φωτογράφηση και την παρουσίαση νέων παικτών και φανέλας, επειδή δεν θέλαμε να κάνουμε μια δαπανηρή εκδήλωση όπως πέρυσι. Έτσι τα χρήματα που θα δίναμε για την εκδήλωση θα τα δώσουμε σε είδη ένδυσης σε άπορους και άστεγους στις πρωτεύουσες και των 52 νομών της χώρας. Πέρυσι λανσάραμε τη γαλάζια εμφάνιση, γιατί ο Παναθηναϊκός είναι εθνικό προϊόν. Τώρα ήρθε η ώρα να το δείξουμε και στην πράξη».

(Πάντως φαίνεται ξεκάθαρα ότι η μόνη θέση που θα μπορούσε να παίξει ο Θανάσης Γιαννακόπουλος είναι αυτή του....πλεϊμέικερ!!!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου