Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

O Λουίς Γκαρσία δεν ήρθε... για Sangria

Mπορεί οι οπαδοί της Λίβερπουλ να τραγουδούσαν «Luis Garcia he drinks sangria», όμως ο Ισπανός άσος του Παναθηναϊκού ξεκαθάρισε ότι «δεν ήρθα για να διασκεδάσω στην Αθήνα, αλλά για να βοηθήσω την ομάδα». Μήνυμα νίκης στο «Κλ. Βικελίδης».

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο NOVASPORTS:

Για τον Παναθηναϊκό:

«Για εμένα ήταν ευκαιρία να ενταχθώ σε σύλλογο που κάνει πορεία πρωταθλητισμού και που συμμετέχει στο Τσάμπιονς Λιγκ. Από την πρώτη στιγμή που μου είπαν ότι με θέλει ο Παναθηναϊκός, είπα κατευθείαν το "ναι". Ήξερα ότι ο Παναθηναϊκός έχει κατακτήσει το νταμπλ και θέλει να παραμείνει στην κορυφή. Αυτός είναι ο ένας λόγος που ήρθα και ο άλλος το Τσάμπιονς Λιγκ. Ό,τι καλύτερο για έναν ποδοσφαιριστή να συμμετέχει σε αυτή τη διοργάνωση».

Για τον ίδιο:

«Δεν έχω να δώσω απαντήσεις σε κανέναν, αλλά να δείχνω ποιος είμαι μέσα από τα παιχνίδια. Πέρυσι δεν είχα την ευκαιρία να παίξω πολύ. Μερικές φορές στο ποδόσφαιρο ένα και ένα δεν κάνουν δύο. Υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που δεν σε αφήνουν να κάνεις αυτό που θες και να πας καλύτερα. Δεν ήρθα για να απολαύσω την πόλη».

Για τους στόχους του «τριφυλλιού»:

«Το πιο δύσκολο είναι να παραμείνεις στην κορυφή. Στόχος μας είναι να παλέψουμε μέχρι τέλους για το πρωτάθλημα. Στην αρχή δεν είμαστε στην κορυφή, αλλά αυτό έγινε γιατί έχουμε πολλά νέα παιδιά που δεν έχουν προσαρμοστεί ακόμα. Θα παλέψουμε όλους τους στόχους και στο τέλος θέλουμε να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερους τίτλους».

Για την κατάσταση που βρίσκεται:

«Έχω καιρό να παίξω σε συνεχόμενα ματς, αλλά στην προετοιμασία είχα τρεις αγώνες. Εγώ είμαι έτοιμος και περιμένω την ευκαιρία που θα μου δώσει ο προπονητής μου».

Για τον Άρη και το Τσάμπιονς Λιγκ:

«Ο Άρης είναι δυνατή ομάδα, συμπαγής και πολύ καλή στις αντεπιθέσεις. Εμείς, όμως, έχουμε τις δικές πιθανότητες να φύγουμε από εκεί με τους πόντους της νίκης. Υπάρχει και η προοπτική του Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά μας ενδιαφέρει τώρα μόνο ο Άρης»

Για τους συμπαίκτες του:

«Από την πρώτη στιγμή, όλοι μου φέρονται σαν στο σπίτι μου. Είναι ωραία, όταν δεν καταλαβαίνεις πολλά, όλοι να σε βοηθούν να προσαρμοστείς. Είναι πιο εύκολο για σένα. Όλοι στην ομάδα προσπαθούν να μιλήσουν αγγλικά, να συνομιλούμε και να αισθάνομαι πιο άνετα. Το εκτιμώ αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου