Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

"Περίμεναν να δουν... τον Μπεκενμπάουερ"

Ο Μπουμσόνγκ πιστεύει ότι καλλιεργήθηκαν υπερβολικές προσδοκίες για το πρόσωπό του, τονίζοντας χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στην L’ Equipe ότι κάποιοι περίμεναν να δουν ένα αντίγραφο του Μπεκενμπάουερ.
 
"Μου πήρε χρόνο να προσαρμοστώ στη ζωή στην Ελλάδα και τη μεσογειακή νοοτροπία. Οι άνθρωποι είναι πολύ παθιασμένοι, κάτι που έχει τη θετική του πλευρά, αλλά και κάποιες φορές την αρνητική. Τη μια μέρα είσαι θεός και την άλλη μηδέν. Στην αρχή είχα κάποια προβλήματα, αλλά τις τελευταίες εβδομάδες τα πράγματα είναι καλύτερα κι αισθάνομαι καλά. Υπήρχαν πολύ μεγάλες απαιτήσεις από μένα, περίμεναν να δουν ένα αντίγραφο του Μπεκενμπάουερ", δήλωσε χαρακτηριστικά ο Μπουμσόνγκ.

Όσο για την απόφασή του να έρθει στον Παναθηναϊκό ο γάλλος αμυντικός είπε: "Ήμουν στην καλύτερη ομάδα της Γαλλίας, τη Λιόν, και ήθελα να τελειώσω εκεί την καριέρα μου. Όμως δεν ήμουν στις πρώτες επιλογές του προπονητή και αποφάσισα να πάω στον Παναθηναϊκό, καθώς πίστευα πως θα ήμουν χαρούμενος εκεί. Αν νιώσω σε λίγους μήνες πως τα πράγματα δεν είναι έτσι, θα ζητήσω να φύγω".

Για τα παραπτώματα του Σίντνεϊ Γκοβού ανέφερε: "Τα προβλήματά του δεν ήρθαν την κατάλληλη στιγμή. Όμως είναι ένας έμπειρος παίκτης και αν είναι σε καλή κατάσταση μπορεί να μας βοηθήσει πολύ".
Όσο για τη συνύπαρξή του με άλλους τρεις συμπατριώτες του, επεσήμανε: "Σίγουρα η παρουσία κι άλλων Γάλλων στην ομάδα βοηθά, αλλά δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε κλίκα. Πρέπει να έχουμε επαφή και με τους υπόλοιπους παίκτες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου