Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

"Δεν παίζω, αλλά είμαι ήσυχος"

Ο Σεμπάστιαν Λέτο με μήνυμά του στην προσωπική ιστοσελίδα του ανακοίνωσε ότι δεν θα δώσει το παρών στην αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ, αλλά τόνισε ότι είναι ήσυχος επειδή είναι σίγουρος ότι οι συμπαίκτες θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους για τη νίκη.

Αναλυτικά το μήνυμα του Λέτο:

"Γεια σας φίλοι μου.

Αρχικά θα ήθελα να σας ζητήσω συγνώμη για όλο αυτόν τον καιρό που δεν μπόρεσα να παρέχω νέα στην ιστοσελίδα.

Πρέπει να σας πω ότι πλέον είναι πάρα πολύ δύσκολο να είμαι παρών στο παιχνίδι του Σαββάτου κόντρα στον ΠΑΟΚ. Είμαι πάρα πολύ στεναχωρημένος που δεν θα παίξω σε ένα τόσο σημαντικό και δύσκολο ματς, λόγω έντονων ενοχλήσεων που έχω στο πόδι μου. Είμαι σίγουρος ότι γρήγορα θα περάσουν για να μπορέσω να συνεχίσω να παίζω στα υπόλοιπα πολύ σημαντικά παιχνίδια που έρχονται.

Παρ’ όλα αυτά είμαι πάρα πολύ ήσυχος γιατί ξέρω ότι οι συμπαίκτες μου θα δώσουν το 100% για τη νίκη στο ματς του Σαββάτου, όπως πάντα.

Σας ευχαριστώ από το βάθος της καρδιάς μου για όλα τα μηνύματα που μου στέλνετε και σας υπόσχομαι ότι θα είμαστε πλέον σε συχνή επαφή μέσω αυτής της ιστοσελίδας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου