Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

«Πράσινος» ο Καστάρ

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του «τριφυλλιού», ο Γάλλος ακραίος Λουντοβίκ Καστάρ έφτασε το απόγευμα στη χώρα μας.

Ο «Λούντο» ήρθε συνοδευόμενος από την αρραβωνιαστικιά του, την 25χρονη Καρίν, η οποία για πρώτη φορά επισκέπτεται τη χώρα μας ενώ ο ίδιος έχει ξαναέρθει με την εθνική Γαλλίας.

Ο Λούντοβικ Καστάρ γνώρισε και το νέο του προπονητή, Στέλιο Καζάζη αλλά και τους συμπαίκτες του, οι οποίοι σε ένα μικρό μπρέικ της προπόνησης έσπευσαν να τον χαιρετήσουν. Από αύριο… αρχίζει προπόνηση ενώ θα ακολουθήσει την ομάδα στα φιλικά της Κύπρου.

Ο «Λούντο», όπως αμέσως τον βάπτισε ο τιμ μάνατζερ της ομάδας, Δημήτρης Αγραπιδάκης, που τον υποδέχτηκε στο αεροδρόμιο απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις… στα γαλλικά και μόνο, αφού τα αγγλικά του όπως είπε χρειάζονται φρεσκάρισμα!


Για την άφιξή του στη χώρα μας: «Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω έρθει στην Ελλάδα. Ο Παναθηναϊκός είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος. Ο Γκιγιόμ (σ.σ. Σαμικά) μου έχει πει τα καλύτερα».

Για την μεταγραφή του στη Ρωσία που χάλασε τελευταία στιγμή: «Κάθε εμπόδιο για καλό! Είναι η πρώτη φορά που βγαίνω εκτός Γαλλίας, να παίξω. Η αλήθεια είναι ότι ο μάνατζερ μου τα είχε βρει σε όλα μαζί τους αλλά ο πρόεδρος της ομάδας δεν ήταν ακόμα σίγουρος για το τι ήθελε. Έγιναν όλα πολύ γρήγορα αλλά όπως και να έχει θεωρώ ότι από αθλητικής άποψης είναι καλύτερα, αφού ο Παναθηναϊκός αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ».

Για τον Γκιγιόμ Σαμικά: «Μου είπε από την αρχή να πω ναι. Ο Παναθηναϊκός είναι ένας πολύ ωραίος σύλλογος. Μου συνέστησε να προσέξω τα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, γιατί είναι όλα τα λεφτά».

Για το εάν είναι εξίσου «τρελός» σαν τον συμπατριώτη του: «Συγκριτικά με το Σάμι; Θα έλεγα ότι είμαι λίγο πιο «διακριτικός» ή καλύτερα συγκρατημένος αλλά όλοι έχουμε μια δόση τρέλας».

Για τους οπαδούς του «τριφυλλιού»: «Έχω δει βίντεο στο Facebook. Είναι «τρελοί» (σ.σ η λέξη που χρησιμοποίησε έχει θετική καλή έννοια) και παθιασμένοι».

Για το ελληνικό πρωτάθλημα: «Ξέρω ότι έχουν αγωνιστεί και άλλοι Γάλλοι αθλητές, όπως ο Ερπ, ο Σάμι και ο Λεμπέ ενώ έχουμε και πολλούς στο ποδόσφαιρο. Ξέρω λίγο τον Γκοβού από την Λόζανσιτς και αυτή στον Παναθηναϊκό έπαιζε. Είναι ένα καλό πρωτάθλημα από τη στιγμή που οι ομάδες παίζουν στο Τσάμπιονς Λιγκ. Είναι ψηλά στο ταμπλό. Σίγουρα είναι σημαντικό ότι επέλεξαν να αγωνιστούν σε αυτό παίκτες όπως ο Μίλκοβιτς και ο Αγκάμεζ".

Για το τι στόχο έχει και τι μπορεί φέτος να κατακτήσει με τον Παναθηναϊκό: «Δεν ξέρω τις άλλες ομάδες του πρωταθλήματος, αλλά όπου κι αν αγωνίζομαι ο στόχος μου είναι πάντα ψηλά. Θέλω να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα και να έχουμε μια καλή πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου