Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Σισέ: Φωνακλάς και ποτέ ικανοποιημένος!

Για τον Παναθηναϊκό, την οικονομική κρίση στην Ελλάδα, τους οπαδούς του Τριφυλλιού, αλλά και τον... μόνιμο καημό του για την Εθνική Γαλλίας, μίλησε ο Τζιμπρίλ Σισέ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα France Soir. Ο γάλλος άσος εξέφρασε για ακόμη μία φορά την απόλυτη ικανοποίησή του να παίζει στον Παναθηναϊκό, τη λατρεία που... λατρεύει να έχουν στο πρόσωπό του οι οπαδοί (οι οποίοι είναι σαν τον ίδιο... φωνακλάδες και ποτέ ικανοποιημένοι), αλλά και τους πειρασμούς που μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος στην χώρα μας, καθώς όπως τόνισε... "Η Ελλάδα μοιάζει και με Παράδεισο, αλλά και κόλαση"!

"Εγινα σύνθημα στα χείλη των οπαδών"

"Μου αρέσει πραγματικά να παίζω μπάλα στην Ελλάδα. Σε κάθε ματς αγωνίζομαι μπροστά σε 40.000 οπαδούς που βρίσκονται σε έκσταση. Το ποδόσφαιρο είναι τα πάντα για τους έλληνες, όπως και το μπάσκετ. Πολλοί πλέον έχουν πρόβλημα να βρουν δουλειά αλλά βρίσκουν καταφύγιο στο ποδόσφαιρο. Εγώ είμαι σαν αυτούς. Ενας φωνακλάς και ποτέ ικανοποιημένος. Εγινα σύνθημα στα χείλη των οπαδών του Παναθηναϊκού και αποφάσισα να μείνω στην ομάδα παρά τις προτάσεις που είχα. Και αυτό φαίνεται πως ζέστανε τις καρδιές τους για εμένα", σχολίασε αρχικά ο γάλλος επιθετικός.

"Κρίση; Ποια κρίση;"

"Κρίση; Εμείς οι παίκτες δεν έχουμε επηρεαστεί και ούτε οι ομάδες. Περπατώντας βεβαίως στο δρόμο είναι εύκολο να αντιληφθείς ότι οι... κανονικοί άνθρωποι έχουν επηρεαστεί. Αλλά τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα όσο τα ακούμε. Το ποδόσφαιρο έχει επηρεαστεί λιγότερο γιατί οι πρόεδροι είναι πλούσιοι άνθρωποι και δεν έχουν άμεσα προβλήματα μέχρι τώρα", δήλωσε ακόμα ο διεθνής άσος, που συνέχισε μιλώντας για τους... πειρασμούς της χώρας μας.

"Παράδεισος και... κόλαση"

"Η Ελλάδα μοιάζει και με παράδεισο και με κόλαση! Οι συνθήκες εργασίας και οι μισθοί είναι καλοί. Υπάρχουν όμως κίνδυνοι. Οι συνθήκες είναι τέτοιες που εύκολα μπορεί να σε κάνουν να ξεχάσεις τη βασική σου προτεραιότητα που είναι να παίξεις ποδόσφαιρο. Είναι Οκτώβριος και έχει 25 βαθμούς θερμοκρασία. Υπάρχουν πολύ ωραία καφέ, μπαρ και μέρη να διασκεδάσεις παντού.

Πρέπει να προσέξεις πολύ για να παραμείνεις συγκεντρωμένος. Είναι επικίνδυνο αν δεν είσαι δυνατός. Αλλά εγώ εδώ δεν ήρθα ούτε για βόλτες ούτε για φιγούρα. Εγώ είμαι μαχητής. Σιχαίνομαι την ήττα αλλά λατρεύω να με αγαπάνε. Εχω κάνει ωραία πράγματα εδώ, έχω περάσει καλά και έχω δώσει καλές ιδέες και στον Ζαν Αλέν (Μπουμσόνγκ) και στον Σίντνεϊ (Γκοβού). Εξαιτίας της δικής μου επιτυχίας ήρθαν και αυτοί στην Ελλάδα..."

Για τη συμμετοχή του Παναθηναϊκού στο Champions League ο Τζιμπρίλ Σισέ τόνισε: "Ξεκινήσαμε άσχημα αλλά θα παλέψουμε μέχρι το τέλος. Γνωρίζω ότι για να επιστρέψω στην Εθνική θα πρέπει να σκοράρω στη διοργάνωση".

"Εκτιμώ τον Ντομενέκ"

Τέλος αναφερόμενος στην Εθνική Γαλλίας, που εξακολουθεί να αποτελεί τον διακαή του πόθο, ο Σισέ μίλησε με πολύ καλά λόγια για τον πρώην τεχνικό, Ραϊμόν Ντομενέκ, αναφέροντας: "Εγώ εξακολουθώ να εκτιμώ τον Ντομενέκ. Μου ήταν δύσκολο να τον βλέπω εκείνη τη μέρα στην κατάσταση στην οποία βρισκόταν. Μαζί του είχα και καλές και κακές στιγμές, αλλά τον γνωρίζω πολλά χρόνια. Ο αδερφός του ήταν ο πρώτος μου προπονητής στην Αρλ όταν πρωτοέπαιξα ποδόσφαιρο σε ηλικία 8-9 ετών".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου