Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

«Είναι δάσκαλος ο Φερέιρα»

Ο ΕΝΤΙΝΙΟ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ SPORTDOG ΓΙ’ ΑΥΤΟΝ. «ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΔΡΩΣΕΙ Η ΜΠΑΡΤΣΑ». «ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Ο ΠΑΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ».
«Είναι δάσκαλος ο Φερέιρα»
Ως έναν πολύ καλό προπονητή, δάσκαλο για τους νεότερους ποδοσφαιριστές και όχι μόνο, χαρακτήρισε τον Ζεσουάλδο Φερέιρα οΕντίνιο.
Ο γνωστός από τη θητεία του στα ελληνικά γήπεδα Πορτογάλος επιθετικός, που δούλευε μαζί του μέχρι πριν από λίγο καιρό στη Μάλαγα, τόνισε ότι ο 64χρονος τεχνικός είναι μίαμεγάλη προσωπικότητα και ευθύς χαρακτήρας και αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές που μπορούσε να κάνει ο Παναθηναϊκός από την ευρωπαϊκή αγορά.

Ακόμα, αναφέρθηκε στο ντεμπούτο τού συμπατριώτη του στον πάγκο των «πράσινων», στην αναμέτρηση εναντίον τής Μπαρτσελόνα, αλλά και στην πιθανότητα να φορέσει την πράσινη φανέλα. Σύμφωνα, τουλάχιστον, με όσα ανέφεραν ρεπορτάζ τού ελληνικού Τύπου το τελευταίο διάστημα.

Τέλος, έστειλε το δικό του μήνυμα στον Ζεσουάλδο Φερέιρα για τη θητεία του στον πάγκο τούΠαναθηναϊκού, αλλά και τη διαμονή του στην Ελλάδα.

«Μεγάλη προσωπικότητα και ευθύς»

-Εντίνιο, ποιο είναι το σχόλιό σου για τη συμφωνία τού Παναθηναϊκού με τον Φερέιρα;
«Ο Ζεσουάλδο είναι ένας πολύ καλός προπονητή. Πιστεύω ότι ο Παναθηναϊκός έκανε μία από τις καλύτερες επιλογές στην ευρωπαϊκή αγορά. Είμαι βέβαιος ότι θα πετύχει στη θητεία του στην Ελλάδα».

-Πώς είναι ο χαρακτήρας του; 
«Είναι μεγάλη προσωπικότητα, αλλά είναι φιλικός με όλους. Ευθύς σαν χαρακτήρας και πολύ καλός στη δουλειά του. Αυτά νομίζω ότι τα λένε όλα».

«Δάσκαλος στις προπονήσεις»

-Στις προπονήσεις πώς είναι;
«Είναι δάσκαλος, κυρίως για τους νεαρούς σε ηλικία ποδοσφαιριστές. Και σε εμένα, όμως, έμαθε πολλά. Είναι σημαντικό ότι δούλεψε για πολλά χρόνια στις μικρές εθνικές τής Πορτογαλίας και σε αυτό το κομμάτι, της σχέσης με τους νεαρούς παίκτες, ο Παναθηναϊκός θα βγει πολύ ωφελημένος. Και στη Μάλαγα ασχολούνταν συνεχώς με τα νεαρά παιδιά, σαν προπονητής είναι δάσκαλος».

«Θα τα πάει καλά με Μπαρτσελόνα»

-Ο Φερέιρα θα κάνει το ντεμπούτο στον πάγκο τού Παναθηναϊκού στο παιχνίδι εναντίον τής Μπαρτσελόνα. Αν μη τι άλλο, μία πρόκληση για εκείνον.
«Δεν είναι εύκολο να ξεκινάς τη θητεία σου σε μία ομάδα σε ένα παιχνίδι εναντίον τής Μπαρτσελόνα. Είμαι σίγουρος, όμως, ότι ο Ζεσουάλδο θα τα πάει καλά. Όχι μόνο σε αυτό το παιχνίδι, είμαι βέβαιος ότι ο Παναθηναϊκός θα κάνει γενικότερα πολύ καλές εμφανίσεις και νίκες με τον Φερέιρα στον πάγκο του».

-Ξέρεις πολύ καλά τόσο την Μπαρτσελόνα όσο και τον Παναθηναϊκό. Ποια είναι η άποψή σου για το αυριανό παιχνίδι.
«Η Μπαρτσελόνα είναι μία από τις καλύτερες ομάδες στον κόσμο, ίσως η καλύτερη. Και ο Παναθηναϊκός, όμως, έχει καλό σύνολο και ξέρω πολύ καλά ότι θα πρέπει να ιδρώσουν οι Ισπανοί για να πάρουν το θετικό αποτέλεσμα στην Αθήνα. Πιστεύω ότι θα είναι δύσκολο παιχνίδι και για τις δύο ομάδες».

«Καλή επιλογή για εμένα ο ΠΑΟ»

-Τις προηγούμενες ημέρες ο Τύπος στην Ελλάδα ανέφερε το όνομά σου ως ενός από τους παίκτες που μπορεί να απασχολήσουν τον Παναθηναϊκό στη χειμερινή μεταγραφική περίοδο.
«Δεν ξέρω τίποτα σχετικό, εγώ είμαι παίκτης τής Μάλαγα και ζω το τώρα. Πολλοί με έχουν καλέσει από την Ελλάδα για αυτό το θέμα, αλλά εγώ δεν ξέρω τίποτα σχετικά. Παίζω στην ομάδα μου και είμαι χαρούμενος εδώ».

-Εσένα θα σε ενδιέφερε να αγωνιστείς στον Παναθηναϊκό, αν υπήρχε όντως ενδιαφέρον; 
«Είπα και προηγουμένως ότι ο Παναθηναϊκός έχει πολύ καλό σύνολο, με ποδοσφαιριστές γνωστούς σε ολόκληρη την Ευρώπη και όχι μόνο. Θα ήταν μία καλή επιλογή για την καριέρα μου, αλλά ξαναλέω ότι τώρα είμαι παίκτης τής Μάλαγα και είμαι χαρούμενος στην ομάδα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου