Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Σιμάο: Θα παίξουμε για το γόητρο μας

Ο Παναθηναϊκός δεν έχει ξεκάθαρους στόχους από το αυριανό παιχνίδι στο «Πάρκεν» όμως ο Σιμάο Μάτε Τζούνιορ ισχυρίστηκε στην συνέντευξη Τύπου πως υπάρχει θέμα… γοήτρου.
Σιμάο: Θα παίξουμε για το γόητρο μας
Ο Αφρικανός μέσος εκπροσώπησε τους παίκτες του «τριφυλλιού» στην συνέντευξη Τύπου και ισχυρίστηκε πως παρά την κούραση από τα συνεχή παιχνίδια οι «πράσινοι» θα επιδιώξουν να πάρουν την νίκη.

«Δεν είχαμε καλό ξεκίνημα. Δεν καταφέραμε να πάρουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε. Έχουμε ένα ακόμη παιχνίδι αύριο και είναι σημαντικό για εμάς και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς και θα παίξουμε για το γόητρο μας και την περηφάνια μας».

Στο ματς με τον Πανσερραϊκό ο προπονητής έκανε λόγο για κούραση. Αισθάνεστε κουρασμένοι από τα συνεχή παιχνίδια;

«Ναι είναι γεγονός ότι αισθάνομαι λίγο κουρασμένος. Ακόμα και αν είμαι όμως, αν με επιλέξει ο προπονητής μου θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και αυτό θα κάνουν και οι συμπαίκτες μου. Είναι φυσιολογικό να είμαστε λίγο κουρασμένοι, καθώς δίναμε τρία ματς κάθε εβδομάδα, οπότε η κούραση είναι φυσιολογική. Είμαστε επαγγελματίες, ξέρουμε τι θέλουμε και θα προσπαθήσουμε να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».

Είναι πιο εύκολο για εσάς τώρα που δεν υπάρχει άγχος;

«Όχι, γιατί αναμφισβήτητα θα κάνω αυτό που θα μου ζητήσει ο προπονητής μου. Όσο για την πίεση, πάντα υπάρχει πίεση όταν παίζεις στην κορυφαία διοργάνωση της Ευρώπης. Ο σκοπός μας είναι να παίξουμε και να κερδίσουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου