Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

"Γρήγορο γκολ και υπομονή με ΑΕΚ"


Το πρώτο του γκολ την φετινή χρονιά με την φανέλα του "τριφυλλιού" πέτυχε ο Ζιλμπέρτο Σίλβα που σε δηλώσεις του μετά το ματς μίλησε για την συνέχεια, το ματς με τους Κρητικούς αλλά και αυτό της ρεβάνς με την ΑΕΚ.


Γνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες του ματς αυτού υποστήριξε πως χρειάζεται ένα γρήγορο γκολ και υπομονή και να κάνουν ότι περνάει από το χέρι των "πράσινων" για την πρόκριση.

Αναλυτικά όσα είπε ο Βραζιλιάνος άσος:

"Μετά το 2-0 τα πράγματα έγιναν πιο εύκολα για εμάς. Συνεχίζουμε την προσπάθεια μας για να επιτύχουμε τον στόχο μας. Σίγουρα στο παρελθόν σε κάποια ματς χάσαμε βαθμούς, αλλά τώρα το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να πηγαίνουμε παιχνίδι με το παιχνίδι, να παίρνουμε βαθμούς και στο τέλος θα δούμε τι θα έχουμε κάνει" και απάντησε:

- για την ρεβάνς με την ΑΕΚ...

"
Χρειαζόμαστε ένα γρήγορο γκολ και υπομονή. Εάν πετύχουμε ένα γκολ στο πρώτο ημίχρονο τότε μπορούμε ακόμα και να ψάξουμε δύο γκολ στο δεύτερο μέρος. Όλα γίνονται και θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για την πρόκριση".

- για το αν θα συνεχίσει στον Παναθηναϊκό...

"
Τον τελευταίο καιρό έχουν ακουστεί πολλά. Εγώ είμαι ακόμα εδώ για τους τελευταίους μήνες του συμβολαίου μου. Ακόμα δεν έχουμε μιλήσει με τη διοίκησή για το τι θα γίνει. Είμαι επαγγελματίας και θα κάνω τη δουλειά μου μέχρι το τέλος".

Μαυρίας: "Βλέπουμε όλα τα μας σαν τελικό"


Εκτός από τον Βραζιλιάνο σταρ πριν αποχωρήσουν από τον αγωνιστικό χώρο του ΟΑΚΑ οι "πράσινοι" και ο Χάρης Μαυρίας μίλησε στο συνδρομητικό κανάλι, λέγοντας πως στην συνέχεια όλα τα ματς είναι τελικοί αρχή γενομένης από το ματς της Τετάρτης με την ΑΕΚ.

"Καταφέραμε να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλαμε και πλέον βλέπουμε όλα τα ματς σαν τελικό. Και με την ΑΕΚ είναι τελικός και θα κάνουμε τα πάντα για να τα καταφέρουμε.

Τα συναισθήματά μου είναι πολύ ωραία γιατί παίζω με την ομάδα που αγαπάω και θα προσπαθώ να έχω χρόνο συμμετοχής και θα κάνω ό,τι περνάει από τα πόδια μου για την ομάδα" ανέφερε ο μέσος του "τριφυλλιού" που έδειξε χαρούμενος για την παρουσία του και πάλι στην ομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου