Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Ίβανσιτς: «Έχω συμβόλαιο για άλλα δύο χρόνια με τη Μάιντς»

Ξεκάθαρος για το μέλλον του παρουσιάστηκε ο Αντρέας Ίβανσιτς. Αν και τα ρεπορτάζ του Παναθηναϊκού ανέφεραν ότι ο Αυστριακός μέσος ετοιμάζεται για την επιστροφή στο «τριφύλλι» το καλοκαίρι, από τη στιγμή που δεν καταβλήθηκε ένα συγκεκριμένο ποσό από τη Μάιντς, ο ίδιος μιλώντας στην «Allgemeine Zeitung» κατέστησε σαφές πως δεσμεύεται με τη γερμανική ομάδα όχι απλώς μέχρι τον Ιούνιο, αλλά και για άλλα δύο χρόνια. 
Ίβανσιτς: «Έχω συμβόλαιο για άλλα δύο χρόνια με τη Μάιντς»
«Όσον αφορά στο συμβόλαιό μου, όλα είναι συμφωνημένα. Αν δεν κάνω λάθος, μετά το καλοκαίρι έχω συμβόλαιο για άλλα δύο χρόνια με τη Μάιντς. Από την Ελλάδα έχει διαρρεύσει ότι δεν έχει καταβληθεί ένα ποσό στον Παναθηναϊκό, αλλά εξ όσων γνωρίζω όλα είναι τακτοποιημένα και καλά ανάμεσα στις δύο ομάδες», τόνισε, ενώ ερωτηθείς αν αυτό σημαίνει πως θα παραμείνει στη Μάιντς την επόμενη σεζόν, απάντησε: «Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί. Σε κάθε μεταγραφική περίοδο είσαι με κάποιο τρόπο στο επίκεντρο. Όμως το βέβαιο είναι πως έχω συμβόλαιο με τη Μάιντς κι αυτό είναι πέρα από κάθε φημολογία που κυκλοφορεί στις εφημερίδες».

Ο 27χρονος μέσος έχει φέτος μόλις οκτώ συμμετοχές και ένα γκολ στην Bundesliga με τη Μάιντς. Αν και αυτό τον προβληματίζει, η εξαιρετική πορεία της ομάδας τον αναγκάζει να... καταπιεί τα όποια παράπονά του. «Νιώθω την εκτίμηση που έχουν στο πρόσωπό μου ο σύλλογος και ο προπονητής, αλλά αυτό δυστυχώς δεν αποτυπώνεται στις συμμετοχές μου. Και αυτό είναι κάτι που προφανώς με δυσαρεστεί. Στον πρώτο γύρο προσπάθησα να το παραβλέψω, αφού άλλωστε σημασία έχει να πηγαίνει καλά η ομάδα και να παίζει καλό ποδόσφαιρο. Όταν είσαι ένα βήμα πίσω από την υπόλοιπη ομάδα απογοητεύεσαι από τη μία, αλλά από την άλλη είσαι ένα μέρος ενός συνόλου. Η επιτυχία της ομάδας είναι πάνω από τον εαυτό σου. Παρότι πηγαίνουμε καλά σαν ομάδα, εγώ δεν είμαι ικανοποιημένος. Αυτό το ξέρει και ο προπονητής, που είναι πολύ ανοικτός απέναντί μου, γι’ αυτό και νιώθω ότι έχω το σεβασμό και την εκτίμησή του. Ξέρει την αξία μου και με έχει χρησιμοποιήσει πολλές φορές. Όμως όταν βλέπεις ότι η ομάδα είναι πετυχημένη, πρέπει να μένεις ήσυχος. Αυτό είναι πολύ σημαντικό όταν αισθάνεσαι μέλος του συνόλου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου