Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Στη λίστα και ο Μπλέικνι

Η μεταγραφή του Ρομέιν Σάτο κι ενδεχομένως η διαφαινόμενη του Σοφοκλή Σχορτσιανίτη αποτελούν τις υπερβάσεις για τον φετινό Παναθηναϊκό, που ρίχνοντας το βάρος (και τα χρήματα) για να κρατήσει τρία βασικά "γρανάζια" όπως είναι οι Διαμαντίδης, Νίκολας και Μπατίστ, σχεδίασε μια πιο "σφιχτή" οικονομική πολιτική, ακολουθώντας σαφώς το πνεύμα των καιρών.

Σε αυτό το πλαίσιο οι "πράσινοι" θα κινηθούν για μια οικονομικότερη λύση στη θέση του πλέι-μέικερ. Ο Νάντο Ντε Κολό μπορεί να αποτελεί ένα από τα ονόματα που βρίσκονται ψηλά στη λίστα, ωστόσο οι αξιώσεις της Βαλένθια παραμένουν υψηλές και δυσκολεύουν τη μεταγραφή του στο "τριφύλλι".

Γι' αυτό και τελευταία έχει προκύψει και μια άλλη περίπτωση ενός παίκτη που έχει διαγράψει μια μακρά και λαμπρή ιστορία στο ελληνικό Πρωτάθλημα κι αξιώνει πολύ μικρότερες οικονομικές απαιτήσεις από τους άλλους υποψήφιους.

Είναι όμως μια κλασσική περίπτωση... value for money, παρά το προχωρημένο της ηλικίας του. Ο λόγος για τον Ρόντρικ Μπλάκνεϊ, που έβγαλε μάτια φέτος με τη φανέλα του Πανελληνίου. Αποκορύφωμα φυσικά ήταν οι εμφανίσεις του στον μικρό τελικό κόντρα στο Μαρούσι, που παραλίγο να... γυρίσει τη σειρά μόνος του.

Ο "Μου-Μου" αν και μεγάλος σε ηλικία διαθέτει αρκετά πλεονεκτήματα όπως το κοινοτικό διαβατήριο (από τη Βουλγαρία), την απαιτούμενη εμπειρία, αλλά και τα γνωστά τεχνικά χαρακτηριστικά που ψάχνει ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, δηλαδή την ικανότητα στο πικ-εν-ρολ.

Επίσης στα "συν" είναι ότι είναι ένας παίκτης που ξέρει να διαχειρίζεται το τέμπο του αγώνα, είναι εξαιρετικός συμπαίκτης (σ.σ "κολλητός" του Μπατίστ χωρίς αυτό βέβαια να μετράει ως μεταγραφικό κριτήριο) και μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ συμπλήρωμα για τον Νικ Καλάθη, που είναι νεαρότερος και απειρότερος.

Ο Μπλάκνεϊ, όπως κι ο Ντε Κολό βρίσκονται ψηλά στη λίστα του "Ζοτς" και απασχλούν έντονα τον Παναθηναϊκό, που σημειωοτέν έχει μια θέση κενή σε ότι αφορά τους ξένους, δεδομένου ότι ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους δύσκολα θα παραμείνει.

Μπόργρης: "Χρειάζεται σκληρή δουλειά"
Για πρώτη φορά φέτος ο Γιώργος Μπόγρης δεν συμμετείχε σε κάποια από τις μικρές Εθνικές. Ο σέντερ του Παναθηναϊκού μίλησε για την προσπάθεια των μέχρι πρότινος συμπαικτών του, αλλά και για τη σκληρή δουλειά που χρειάζεται για να καθιερωθεί ένας νεαρός αθλητής σε μία ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός.

"Ένιωθα περίεργα ομολογώ που δεν ήμουν με τα παιδιά. Μετά από τόσα χρόνια μαζί, ήταν περίεργο να μην είμαι εκεί, να μην έχω υποχρεώσεις γενικότερα με μια εθνική ομάδα. Αν μπορούσα να είστε σίγουροι ότι θα ήμουν εκεί κοντά τους, για να βοηθήσω, για να είμαι δίπλα τους", είπε αρχικά στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ.

Αναφερόμενος στα μυστικά της επιτυχίας αυτής της "φουρνιάς" της οποίας υπήρξε βασικό στέλεχος, τόνισε: "Το ότι όλοι ήμασταν μια παρέα είναι από τα μυστικά της επιτυχίας. Το ότι κάνουμε παρέα κάποιοι και εκτός ομάδας, ότι μιλάμε όλο το χρόνο... Και ακόμη και ότι το τεχνικό επιτελείο είναι σχεδόν ίδιο με πέρυσι. Είναι σημαντικό να περιστοιχίζεσαι από τα ίδια, γνώριμα άτομα".

Σχολιάζοντας τον μικρό χρόνο συμμετοχής των περισσοτέρων στις ομάδες τους, τόνισε: "Δεν είναι τυχαίο αυτό! Για να παίξεις σε μια ομάδα όπως είναι ο Παναθηναϊκός πρέπει να δουλέψεις πολύ σκληρά και κυρίως να έχεις πολύ μεγάλη υπομονή, μέχρι να σου δοθεί η ευκαιρία να αποδείξεις ότι μπορείς να παίξεις. Για κανέναν δεν είναι εύκολο".

"Όταν ήρθα στον Παναθηναϊκό νόμιζα ότι μπορούσα να μπω και να παίξω. Όμως όταν κατάλαβα τι ακριβώς συμβαίνει και τι γίνεται γύρω μου, τι σημαίνει να βρίσκεσαι σε μια τέτοια ομάδα, είπα στον εαυτό μου ‘ώπα, μεγάλε... είσαι πίσω... Κάτσε και δούλεψε’. Χρειάζεται προσπάθεια και υπομονή. Ο Μάικ (σ.σ. Μπατίστ) είναι πιο κοντά σε μένα στο να με συμβουλέψει, να μου μιλήσει. Με έχει από κοντά και σε κάθε ευκαιρία μου λέει τι πρέπει να κάνω για να γίνω καλύτερος".

"Όπως σημαντική για μένα ήταν και η στήριξη από τον Αλβέρτη. Κάθε φορά που με έβλεπε να πέφτω ψυχολογικά ήταν εκεί για να μου μιλήσει, να μου δώσει και πάλι την ώθηση να προσπαθήσω. Είναι σημαντικό να βρίσκεσαι σε μια ομάδα όπου υπάρχουν άνθρωποι να σε βοηθήσουν, να σου μιλήσουν
".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου