Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

«Δεν έχω αποφασίσει»

«ΕΧΩ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΚΟΜΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ», ΤΟΝΙΣΕ Ο ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΒΡΑΖΙΛΙΑ.
«Δεν έχω αποφασίσει»
Τέλος, ουσιαστικά, στα διάφορα σενάρια επιστροφής του στη Βραζιλία φέτος έβαλε ο Ζιλμπέρτο Σίλβα στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε από το Μπέλο Οριζόντε.

«Εχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο με την ομάδα. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν η επιστροφή μου θα είναι τώρα ή όταν τελειώσει το συμβόλαιο μου», είπε ο μέσος του Παναθηναϊκού, αφήνοντας κι ένα... παραθυράκι, μιλώντας όχι για τη Φλαμένγκο αλλα για την Ατλέτικο Μινέιρο, την παλιά του ομάδα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ζιλμπέρτο Σίλβα:

«Ολοι ξέρουν την αγάπη που έχω γι` αυτή την ομάδα (σ.σ. Ατλέτικο Μινέιρο) και ποτέ μου δεν το έχω αρνηθεί. Υπήρχε κάποιος παρασκηνιακός θόρυβος και έμαθα από τον ατζέντη μου ότι έγιναν κάποια πράγματα.

Όμως δεν είχα καμία πρόθεση να ανοίξω το θέμα της επιστροφής μου. Είναι λογικό πως κάποια μέρα σκέφτομαι να γυρίσω στη Βραζιλία, αλλά δεν έχω αποφασίσει πότε. Εχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο με την ομάδα. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν η επιστροφή μου θα είναι τώρα ή όταν τελειώσει το συμβόλαιο μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου