Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

«Μεγάλη ομάδα ο ΠΑΟ»

«Μεγάλη ομάδα ο ΠΑΟ»
Ο Αντρέας Ίβανσιτς τέθηκε αντίπαλος έστω και σε φιλικό με τον Παναθηναϊκό αλλά έπλεξε το εγκώμιο των πρωταθλητών Ελλάδος. Ο Αυστριακός μέσος της Μάιντζ ανέφερε πως ποτέ δεν είχε επαφή με τον Ολυμπιακό.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Νιώθω άνετα στην Μάιντζ. Καλή ομάδα, κάναμε καλή προετοιμασία εδώ και 9 εβδομάδες. Είμαστε 2-3 εβδομάδες μπροστά από τον Παναθηναϊκό. Και πάλι όμως φάνηκε ότι έχει πολύ καλή ομάδα. Εξαιρετικούς παίκτες και ήταν σκληρό και καλό τεστ για μας».

Πως είδες τον Παναθηναϊκό; Πολλά νέα πρόσωπα ε;

«Μεγάλη ομάδα. Πολλοί παίκτες με μεγάλη κλάση. Μεγάλα ονόματα επίσης. Είμαι πολύ χαρούμενος που κέρδισε το πρωτάθλημα. Είναι κρίμα για μένα που δεν ήμουν εκεί. Όμως χάρηκα πολύ που τα κατάφεραν. Θα συμμετάσχουν και στο Champions League απ’ ευθείας. Με αυτή την ομάδα μπορεί να γίνει καλή δουλειά όχι μόνο στο πρωτάθλημα αλλά και στο Champions League».

Αν είχες συμπαίκτες κάποιους από τους τωρινούς παίκτες θα έπαιρνες κι εσύ πρωτάθλημα με τον Παναθηναϊκό;

«Ίσως. Είναι παρελθόν αυτό. Όμως ακόμη παρακολουθώ την ομάδα. Τι κάνει αν τα πηγαίνει καλά. Νιώθω σα να είμαι μέλος της. Έχω πολλούς φίλους και είμαι χαρούμενος που έπαιξα εκεί τρία χρόνια. Έχει ανοίξει νέο κεφάλαιο για μένα στην Μπουντεσλίνγκα».

Μίλησες αρκετά με τον Νίνη. Πως τον βλέπεις;

«Έμαθα ότι είχε καλή σεζόν. Είναι καλό επειδή το χρειαζόταν αυτό. Για μένα έχει μεγάλο ταλέντο. Πολλές ικανότητες και μπορεί να γίνει σημαντικός παίκτης για τον Παναθηναϊκό. Ήταν πάντα ξεκάθαρο στο μυαλό μου ότι θα γίνει εξαιρετικός ποδοσφαιριστής. Έχει εμπειρία πλέον. Απλά πρέπει να πηγαίνει βήμα βήμα».

Υπήρξαν φήμες για τον Ολυμπιακό…

«Ποτέ δεν είχε επαφή με αυτή την ομάδα και δεν θέλω να το σχολιάσω. Όλοι ξέρουν ότι είμαι περήφανος που έπαιξα στον Παναθηναϊκό. Μια ωραία ιστορία για μένα. Ίσως κάποια στιγμή να γυρίσω στην Ελλάδα».

Έφυγες με πίκρα λόγω του Τεν Κάτε;

«Οι τελευταίοι έξι για μένα δεν ήταν καλοί. Τόσο ως παίκτη όσο και ως άνθρωπο. Ένιωθα απογοητευμένος που δεν είχα την ευκαιρία να παίξω. Έπρεπε να επιλέξω το καλύτερο και να κλείσω το κεφάλαιο του Παναθηναϊκού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου