Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Γκαρσία: Θα δώσω τα πάντα

Μισή ώρα μετά τις 16:00GR το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού, ο Λουίς Γκαρσία, πάτησε Ελλάδα με πτήση της Ιμπέριαλ από τη Μαδρίτη. Από το Ελευθέριος Βενιζέλος τον παρέλαβε ο γενικός διευθυντής των πράσινων, Φάνης Βουτσαράς και ο επιμελητής του συλλόγου, Γρηγόρης Παπαβασιλείου, ενώ στο αεροδρόμιο βρέθηκαν και δέκα φίλαθλοι του Τριφυλλιού, που τον αποθέωσαν. Ο Γκαρσία θα επισκεφτεί σήμερα τις εγκαταστάσεις της ομάδας στην Παιανία και στη συνέχεια θα μεταβεί στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστεί. Την Κυριακή (29/8) θα υποβληθεί στις ιατρικές εξετάσεις και μέχρι την Δευτέρα (30/8) θα έχει ολοκληρωθεί η μεταγραφή του.


Στις πρώτες του δηλώσεις, ο ισπανός μεσοεπιθετικός είπε πως "θα είμαι έτοιμος σε 15 μέρες", ενώ υποσχέθηκε πως θα δώσει τον καλύτερό του εαυτό για να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό να πετύχει τους στόχους του.

"Ηρθα σε μία ομάδα που πρωταγωνιστεί. Νιώθω πολύ καλά που ήρθα στον Παναθηναϊκό, σε μία ομάδα γνωστή σε όλη την Ευρώπη. Στόχος μου να είμαι έτοιμος γρήγορος για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της", είπε αρχικά ο Λουίς Γκαρσία κα αναφέρθηκε στην ετοιμότητά του.

"Θα είμαι έτοιμος σε 15 μέρες"
"Εκανα προετοιμασία με την Σαταντέρ, αλλά τις δύο τελευταίες δύο εβδομάδες έκανα προπόνηση μόνος μου, αφού τελείωσε το συμβόλαιό μου. Ανυπομονώ να ξεκινήσω προπονήσεις με τη νέα μου ομάδα και πιστεύω πως θα είμαι έτοιμος σε 15 μέρες".

Ερωτηθείς για την πρώην ομάδα του, την Μπαρτσελόνα, που οι πράσινοι θα αντιμετωπίσουν στο Champions League, απάντησε: "Μεγάλο κίνητρο για κάθε παίκτη να παίζει με μεγάλες ομάδες. Ειδικά όταν πρόκειται για την Μπάρτσα που είναι η κορυφαία ομάδα του κόσμου".

Σχολιάζοντας το γεγονός ότι τον τελευταίο καιρό δεν αγωνίζεται σε υψηλό επίπεδο, δήλωσε: "Είχα ένα τραυματισμό στους χιαστούς πέρυσι που με άφησε αρκετά πίσω. Οταν επέστρεψα είχα κάποια προβλήματα με τον προπονητή. Τώρα όμως είμαι καλά και έτοιμος να προσφέρω".

"Θα με βοηθήσουν Σισέ και Γιούρκας"
Στον Παναθηναϊκό θα συναντήσει παλιούς γνώριμους, καθώς θα συνεργαστεί πάλι με τους Γιούρκα Σεϊταρίδη και Τζιμπρίλ Σισέ, με τους οποίος ήταν συμπαίκτης στην Ατλέτικο Μαδρίτηςκαι τη Λίβερπουλ, αντίστοιχα.

"Εχω μιλήσει με τον Γιούκρα και τον Σισέ, που πρώην συμπαίκτες μου. Πιστεύω πως θα με βοηθήσουν πολύ για να προσαρμοστώ γρήγορα", είπε και ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του θέλησε να στείλει ένα μήνυμα στον κόσμο του Παναθηναϊκού. "Θα δώσω τα πάντα για να τους ικανοποιήσω", τόνισε ο Λουίς Γκαρσία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου