Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Εφτασε ο Γκαρσία.

Στην Αθήνα είναι εδώ και λίγη ώρα ο Λουίς Γκαρσία, που αφίχθη στο "Ελ.Βενιζέλος" λίγο μετά τις 16:00.
Εφτασε ο Γκαρσία
Στο αεροδρόμιο τον υποδέχτηκε ο ο γενικός διευθυντής των πράσινων, Φάνης Βουτσαράς και ο επιμελητής του συλλόγου, Γρηγόρης Παπαβασιλείου, ενώ βρέθηκαν και κάποιοι φίλοι του Τριφυλλιού, που τον αποθέωσαν.

Στις πρώτες του δηλώσεις ο 32χρονος μεσοεπιθετικός, είπε: «Ήρθα σε μια ομάδα που πρωταγωνιστεί. Νιώθω πολύ καλά που ήρθα στον Παναθηναϊκό σε μια ομάδα πολύ γνωστή στην Ευρώπη. Στόχος μου είναι να είμαι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα έτοιμος για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της.

Σε ερώτηση για το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται, είπε: «Έκανα προετοιμασία με την Σανταντέρ και τις τελευταίες δύο εβδομάδες έκανα προετοιμασία μόνος μου γιατί έληξε το συμβόλαιό μου. Πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος σε 15μερες».

Για τους αγώνες κόντρα στην Μπαρτσελόνα, σχολίασε: «Είναι μεγάλο κίνητρο να αγωνίζεσαι κόντρα σε μεγάλες ομάδες. Πόσο μάλλον κόντρα στην κορυφαία του κόσμου».

Σε ότι αφορά τις λίγες συμμετοχές που είχε πέρσι με την Ρασίνγκ τόνισε: «Είχα ένα πρόβλημα με τον χιαστό μου που με πήγε πίσω. Στη συνέχεια άλλαξε και ο προπονητής. Τώρα είμαι καλά και θα βοηθήσω τον Παναθηναϊκό».

Τέλος, για τους Σισέ και Σεϊταρίδη είπε: «Έχω μιλήσει με τον Σισέ και με τον Σεϊταρίδη. Είναι σημαντική η παρουσία τους στην ομάδα γιατί θα με βοηθήσουν στην προσαρμογή μου».

Αξίζει να σημειωθεί οτι στο αεροδρόμιο τον υποδέχχτηκε ο εν Ελλαδι εκπρόσωπος του, που δεν είναι άλλος από τον Βασίλη Τσιάρτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου