Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Καλάθης: Εγώ δεν θα πήγαινα ποτέ στον Ολυμπιακό.

Την άποψη ότι ο ίδιος δεν θα πήγαινε ποτέ στον Ολυμπιακό, αφού αγαπάει πολύ τον Παναθηναϊκό και δύσκολα θα αλλάξει αυτό, εξέφρασε με δηλώσεις του ο Νικ Καλάθης.
Καλάθης: Εγώ δεν θα πήγαινα ποτέ στον Ολυμπιακό

Ο άσος των 'πράσινων' κλήθηκε να απαντήσει στη συγκεκριμένη ερώτηση με αφορμή τη μετακίνηση του Βασίλη Σπανούλη στους 'ερυθρόλευκους', ενώ μίλησε ακόμα στην πρώτη του χρονιά με το 'τριφύλλι', την εμπιστοσύνη του Ομπράντοβιτς και την εθνική ομάδα.

Η συνέντευξη στην εφημερίδα 'Derby':

- Στο τελευταίο φιλικό της Εθνικής η πολύ καλή σου εμφάνιση συνοδεύτηκε και από ρεκόρ πόντων με την «επίσημη αγαπημένη» αλλά και γενικότερα ήταν το καλύτερό σου παιχνίδι από όταν ήρθες στην Ελλάδα. Πλέον θα πρέπει να περιμένουμε να βλέπουμε πιο συχνά έναν πιο επιθετικό Νικ;

Όχι η δουλειά μου δεν είναι να σκοράρω αλλά να οργανώνω την ομάδα. Σίγουρα όμως αν μου δίνεται η ευκαιρία τότε θα σκοράρω.

- Μέσα στη χρονιά, ο Ομπράντοβιτς αναφέρθηκε σε σένα και τον Τέπιτς και δημόσια σχετικά με το γεγονός ότι χρειαστήκατε περισσότερο χρόνο για να προετοιμαστείτε. Σε άγχωσε καθόλου αυτό;

Δεν με άγχωσε καθόλου. Αντίθετα με οδήγησε στο να θέλω να γίνομαι όλο και καλύτερος και να δώσω όλο τον εαυτό μου στην ομάδα. Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε μαζί με τον Τέπιτς ότι μας πει ο προπονητής. Σίγουρα την προηγούμενη χρονιά δεν ήξερα τι να περιμένω καθώς όλα ήταν καινούργια. Όμως όλη αυτή η χρονιά με τον Παναθηναϊκό ήταν εκπληκτική όπως είναι και η συμμετοχή μου στην Εθνική ομάδα. Τώρα πια ξέρω τι να περιμένω και είμαι πανέτοιμος. Απλά πλέον νιώθω πολύ άνετα, είμαι πιο έμπειρος και αυτό με βοηθάει ώστε να γνωρίζω τον τρόπο που παίζουν οι συμπαίκτες μου. Αυτά τα στοιχεία με έκαναν και πιο έξυπνο παίκτη.

- Τι σου ζητούσε περισσότερο όλη τη χρονιά ο «Ζοτς» και τι αποκόμισε περισσότερο από εκείνον;

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς μου επισήμανε τι να πρέπει να προσέξω στον τρόπο παιχνιδιού μου και σε τι πρέπει να δουλέψω περισσότερο. Ο προπονητής μας είναι ο καλύτερος. Είναι πολύ της λεπτομέρειας, είναι τελειομανής και εμένα αυτό μου αρέσει καθώς αυτό σε κάνει πολύ καλύτερο παίκτη.

- Πάντως, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς φέτος σκοπεύει να σε εμπιστευθεί ακόμα πιο πολύ και να σου δώσει περισσότερο χρόνο συμμετοχής. Νιώθεις έτοιμος λοιπόν, να αναλάβεις έναν ακόμη πιο ρόλο στην ομάδα;

Είμαι σίγουρος ότι μπορώ να κάνω ό,τι και όποτε μου το ζητήσει ο προπονητής μου. Θα κάνω οτιδήποτε χρειαστεί ώστε να κερδίζει η ομάδα. Αυτός είναι άλλωστε ο κύριος στόχος ο δικός μου αλλά και των υπόλοιπων παιδιών. Ήταν μια μεγάλη και επιμορφωτική εμπειρία κάθε μέρα προετοιμασίας. Το να είσαι συνέχεια με τον Ομπράντοβιτς, τον Διαμαντίδη και τους υπόλοιπους «μεγάλους» παίκτες είναι πολύ καλό καθώς μαθαίνεις πολλά. Ο ανταγωνισμός σε βοηθάει πάρα πολύ. Το να παίξεις σε μια ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός σε βοηθάει να γίνεσαι ακόμα καλύτερος κάτι που ελπίζω να το δείξω την φετινή χρονιά.

- Aλήθεια, πως σου φάνηκε που από το κολεγιακό πρωτάθλημα βρέθηκες να είσαι συμπαίκτης με τους κορυφαίους παίκτες σε Ελλάδα και Ευρώπη;

Η συνεργασία με αυτούς τους συμπαίκτες και προπονητές είναι εξαιρετική. Είναι όλοι πολύ σημαντικοί, όπως για παράδειγμα ο Διαμαντίδης που με έχει πάρει υπό την προστασία του. Και φυσικά πρέπει να μην ξεχάσουμε τον Σπανούλη, τον Μπατίστ και τον Νίκολας που επίσης με βοήθησαν πολύ. Ειδικά ο Δημήτρης Διαμαντίδης όμως, είναι ένας φανταστικός παίκτης και αρχηγός και μας βοηθάει πάρα πολύ για να συνεχιστεί η καλή πορεία της ομάδας. Στον Παναθηναϊκό όλοι σου φέρονται υπέροχα και προσέχει ο ένας τον άλλο. Άλλωστε όλοι θέλουμε να κάνουμε τα πάντα για τον Παναθηναϊκό.

- Μιας και αναφέρθηκες στον Βασίλη Σπανούλη, ο μέχρι πρότινος συμπαίκτης σου προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις με την απόφαση του να αποχωρήσει από τους πρωταθλητές και να πάει στον Ολυμπιακό. Εσύ πως την είδες αυτή την «μετακόμιση»;

Δεν μπορώ να πω κάτι για τον Βασίλη. Είναι δική του απόφαση, είναι κάτι που αυτός επέλεξε αλλά σίγουρα πρέπει να παραδεχθώ πως είναι κάτι που μας εξέπληξε. Αλλά του εύχομαι πολύ καλή επιτυχία.

- Εσύ θα μπορούσες να φανταστείς τον εαυτό σου να κάνει την ίδια επιλογή με τον Σπανούλη;

Όχι. Αγαπάω πολύ τον Παναθηναϊκό και δεν βλέπω αυτό να αλλάζει. Οι συμπαίκτες, οι προπονητές μου και γενικά όλοι οι άνθρωποι της ομάδας και φυσικά οι πρόεδροι μας, είμαστε όλοι πολύ κοντά. Όλοι είμαστε σαν οικογένεια.

- Η πρώτη σου χρονιά στον Παναθηναϊκό δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή και σε ομαδικό επίπεδο καθώς οι πράσινοι έμειναν με τον έναν από τους τρεις τίτλους. Τι πιστεύεις ότι έφταιξε;

Δεν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε δικαιολογίες αλλά η αλήθεια είναι πως είχαμε πάρα πολλούς τραυματισμούς στην αρχή της χρονιάς. Σίγουρα δεν υπάρχουν δικαιολογίες όμως αυτά συμβαίνουν. Δεν παίξαμε πάρα πολύ καλά σε κάποια παιχνίδια στην Ευρωλίγκα και έτσι δεν καταφέραμε να διεκδικήσουμε τον τίτλο που θέλαμε. Στόχος μας πλέον είναι να κατακτήσουμε ξανά όλους τους τίτλους που διεκδικούμε.

- Σε αυτή την δύσκολη χρονιά του Παναθηναϊκού, πολύ σημαντικό ρόλο έπαιξε ο κόσμος του με την συγκλονιστική υποστήριξή του και με την επίσκεψή του στην προπόνηση της ομάδας. Αλήθεια, πως σου φάνηκε η αντίδρασή τους;

Είναι σημαντικό που έμειναν πλάι μας σε όλη την διάρκεια της χρονιάς. Για μας τους παίκτες είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε πως είναι πάντα κοντά μας. Χαρήκαμε πολύ όταν τους είδαμε στην προπόνηση μετά το χαμένο παιχνίδι με το Μαρούσι. Θέλω να τους πω ότι θέλουμε να συνεχίσουν να είναι στο πλευρό μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου