Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

«Ηρθα σε μεγάλο σύλλογο»

Ο Παναθηναϊκός παρουσίασε τον Λουίς Γκαρσία με τον Ισπανό μεσοεπιθετικό να τονίζει πως βρίσκεται πλέον σε έναν πολύ μεγάλο σύλλογο και θα προσπαθήσει να πετύχει όλους τους στόχους του τριφυλλιού. Μάλιστα, ευχαρίστησε τους πράσινους που του έδωσαν την ευκαιρία να κερδίσει και πάλι τίτλους. Το νέο απόκτημα του τριφυλλιού φωτογραφήθηκε με την πράσινη φανέλα στα γραφεία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και στις πρώτες του δηλώσεις ήταν ενήμερος για το τριφύλλι: «Μετά τον περασμένο χρόνο που ήταν πολύ κακός για εμένα καθώς δεν είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ αρκετές φορές, μου εμφανίστηκε η ευκαιρία του Παναθηναϊκού, μιας μεγάλης ευρωπαϊκής ομάδας. Ηρθα σε έναν πολύ μεγάλο σύλλογο. Αυτό που μετράει στο ποδόσφαιρο είναι οι τίτλοι. Είμαι πολύ χαρούμενος που ο Παναθηναϊκός που δίνει πάλι την ευκαιρία να κερδίσω τίτλους. Θα προσπαθήσω να κάνω ό,τι καλύτερο για να βοηθήσω. Γνωρίζω τον Παναθηναϊκό. Γνωρίζω πολλά για την ομάδα και τους φιλάθλους του. Έχω μιλήσει με τον Σισέ και τον Σειταρίδη, αλλά ούτως ή άλλως έχω εικόνα της ομάδας. Τα παιδιά μου είπαν πόσο μεγάλη ομάδα είναι ο Παναθηναϊκός και που έχω έρθει. Γνωρίζω τον Παναθηναϊκό που αγωνίζεται στην Ευρώπη. Ο ΠΑΟ είναι μια πολύ καλή ομάδα, ενισχυμένη».

Για τον κόσμο:
«Δεν χρειάζεται να πεις τίποτα για τους οπαδούς. Ξέρω ότι στηρίζουν πολύ την ομάδα. Και είναι καλό για κάθε ποδοσφαιριστή. Δεν χρειάζεται να πεις τίποτα. Μόνο να συνεχίσουν να μας στηρίζουν για τι ένας ποδοσφαιριστής το χρειάζεται αυτό».

«Πίσω από τον επιθετικό»
Ο Λουίς Γκαρσία ρωτήθηκε και σε ποια θέση του αρέσει να αγωνίζεται αφήνοντας το, όμως στο χέρι του προπονητή: «Η επιλογή της θέσης μου είναι καθαρά θέμα του προπονητή. Μου αρέσει να παίζω σε όλες τις θέσεις από τη μεσαία γραμμή και μπροστά. Δεν με αφορά που θα με βάζει να αγωνίζομαι. Το σημαντικό είναι να παίζεις. Η θέση μου είναι πίσω από τον επιθετικό, αλλά έχω αγωνιστεί και στα πλάγια και γνωρίζω τη θέση. Ίσως να είναι η καλύτερη θέση για εμένα. Αλλά το σημαντικό είναι να βοηθήσεις την ομάδα σου, από όποια θέση σου ζητήσει ο προπονητής σου».
Ο Ισπανός έχει στο μυαλό του αυτή τη στιγμή πως να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό να εκπληρώσει τους στόχους του: «Θα δουλέψω και θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα. Το μόνο που με απασχολεί τώρα είναι να δουλέψω και να βοηθήσω την ομάδα. Αργότερα θα ήταν ευχάριστο να συνεχίσω».

Για το πως μπορεί να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό:
«Είμαι ένας παίκτης που μπορώ να κινηθώ καλά ανάμεσα στις γραμμές. Μπορώ να προσφέρω ταχύτητα. Ξέρω ότι έχουμε πολλή ποιότητα στο ρόστερ και κυρίως στην επίθεση και νομίζω ότι θα βοηθήσω να δημιουργούμε περισσότερες ευκαιρίες για γκολ».

Για το πότε θα είναι έτοιμος:
«Έκανα προετοιμασία με την Σανταντέρ, μέχρι πριν από δύο εβδομάδες. Αυτό το διάστημα έχω χάσει. Νομίζω όμως ότι μπορώ να δουλέψω σκληρά και να κερδίσω αυτό το έδαφος, αφού και η ομάδα μου δεν έχει αγώνες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου