Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Δανεικός ο Μπιέρσμιρ στη Ρόζενμποργκ

Η επικείμενη μετακίνηση του Ματίας Μπιέρσμιρ στην Ρόζενμποργκ ολοκληρώθηκε και επίσημα, με την νορβηγική ομάδα να ανακοινώνει, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της, την απόκτηση του σουηδού αμυντικού, με την μορφή δανεισμού, για τον επόμενο ένα χρόνο, έχοντας οψιόν αγοράς για το επόμενο καλοκαίρι.


Η ανακοίνωση της ομάδας του Τρόντχαϊμ αναφέρει ότι ο Μπιέρσμιρ θα ανήκει στο ρόστερ της Ρόζενμποργκ μέχρι τις 31 Ιουλίου, όταν και θα τελειώσει ο δανεισμός του από τους πράσινους και στην συνέχεια η ομάδα θα έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει την οψιόν αγοράς του.

Χοφτούν: Πολλά υποσχόμενος ο Ματίας
Το εγκώμιο του Ματίας Μπιέρσμιρ έπλεξε, με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα της Ρόζενμποργκ, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Ερικ Χοφτούν, ο οποίος τόνισε ότι ο σουηδός είναι ένας πολλά υποσχόμενος παίκτης.

"Είναι ένας ποδοσφαιριστής τον οποίο έχουμε παρακολουθήσει πολύ. Είχε παίξει πολύ καλά στη Γκέτεμποργκ, μέχρι το προηγούμενο καλοκαίρι. Είναι ένας πραγματικός ηγέτης και είναι πολύ δυνατός στις μονομαχίες. Πρόκειται για έναν πολύ δυνατό και πολλά υποσχόμενο ποδοσφαιριστή".

Μπιέρσμιρ: Ηθελα να φύγω
Παράλληλα, ο σουηδός αμυντικός αποκάλυψε ότι ήταν δική του η απόφαση να αποχωρήσει από τους πράσινους, προκειμένου να πάρει χρόνο συμμετοχής: "Θέλανε να με κρατήσουν, αλλά εγώ ήθελα να έχω χρόνο συμμετοχής. Πιστεύω οτι με την Ρόζενμποργκ θα παίζω. Είμαι ένας αμυντικός που προσπαθεί να κρατήσει την μπάλα και όχι να τη διώξει με τη μία.

Για εμένα είναι πολύ σημαντικό το να πηγαίνω σε μία ομάδα, που έχει φιλοδοξίες και παίζει πολλά ευρωπαϊκά παιχνίδια στην Ευρώπη. Εχω μεγάλες απαιτήσεις. Δεν ξέρω πολλά για το νορβηγικό ποδόσφαιρο, αλλά ξέρω την Ρόζενμποργκ καθώς έχει παίξει τόσα παιχνίδια τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη. Για αυτό είμαι πολύ ανυπόμονος να παίξω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου