\
Μία πανάκριβη Bentley, η αξία τής οποίας ανέρχεται σε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Αρκεί μόνο να σκεφτείτε ότι η πιο οικονομική έκδοση ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι περίπου 400 χιλ. ευρώ και η κατασκευή του, συνολικά, γίνεται ως επί το πλείστον στο χέρι. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η ζημία που υπέστη το αυτοκίνητο τού Γάλλου σταρ είναι πολύ μεγάλη. Λογικό, από τη στιγμή που ο άσος τούΠαναθηναϊκού συγκρούστηκε με ένα άλλο αυτοκίνητο και στη συνέχεια προσέκρουσε σε μία μάντρα.
Παρόλα αυτά, ο λόγος που η χθεσινή ημέρα θα μείνει στη μνήμη τού Σισέ είναι περισσότερο το σοκ υπέστη από τη σύγκρουση. Γιατί τα έξοδα επισκευής είναι καθαρά στο χέρι του (ή, μάλλον, στα πόδια του…) να τα βγάλει (και με το παραπάνω), χωρίς να χρησιμοποιήσει ούτε ένα ευρώ από τις φετινές, πάγιες αποδοχές του από το ‘τριφύλλι’. Απλώς και μόνο από τα πριμ που προβλέπει η συμφωνία τους με τους ‘πράσινους’. Ας δούμε αναλυτικά τα μπόνους στο συμβόλαιό του:
**200 χιλ. ευρώ πριμ κατάκτησης του πρωταθλήματος,
**100 χιλ. ευρώ μπόνους συμμετοχής στους ομίλους τού Τσάμπιονς Λιγκ,
**100 χιλ. ευρώ αν ο Παναθηναϊκός έχει την παραγωγικότερη επίθεση στο πρωτάθλημα,
**50 χιλ. ευρώ πριμ αν οι ‘πράσινοι’ κατακτήσουν το Κύπελλο,
** Πριμ για κάθε νίκη στο Τσάμπιονς Λιγκ (το αντίστοιχο περσινό για το Γιουρόπα Λιγκ ήταν 15 χιλ. ευρώ),
**10 χιλ. ευρώ για κάθε νίκη της ομάδας στην οποία έχει αγωνιστεί,
**5 χιλ. ευρώ για κάθε νίκη στο Κύπελλο,
**60 ευρώ για κάθε λεπτό συμμετοχής στο πρωτάθλημα, αν η ομάδα στο τέλος το κατακτήσει.
Δεν είναι μόνο αυτά, όμως, αφού πλην των δύο εκ. ευρώ που εισπράττει ως πάγιες αποδοχές, πέρσι έλαβε και πριμ υπογραφής συμβολαίου ύψους ενός εκ. ευρώ! Για την ιστορία, τα περσινά πριμ (χωρίς το πριμ υπογραφής) που πήρε από τα ταμεία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός ήταν περίπου όσα και οι πάγιες αποδοχές του. Με άλλα λόγια μπορεί να αγοράσει μία καινούργια Bentley αν το επιθυμεί, από το να επισκευάσει την τρακαρισμένη. Ή, καλύτερα, να αγοράσει ακόμα και δύο ή τρεις Bentley, ολοκαίνουργιες στην full extra έκδοση…
Παρόλα αυτά, ο λόγος που η χθεσινή ημέρα θα μείνει στη μνήμη τού Σισέ είναι περισσότερο το σοκ υπέστη από τη σύγκρουση. Γιατί τα έξοδα επισκευής είναι καθαρά στο χέρι του (ή, μάλλον, στα πόδια του…) να τα βγάλει (και με το παραπάνω), χωρίς να χρησιμοποιήσει ούτε ένα ευρώ από τις φετινές, πάγιες αποδοχές του από το ‘τριφύλλι’. Απλώς και μόνο από τα πριμ που προβλέπει η συμφωνία τους με τους ‘πράσινους’. Ας δούμε αναλυτικά τα μπόνους στο συμβόλαιό του:
**200 χιλ. ευρώ πριμ κατάκτησης του πρωταθλήματος,
**100 χιλ. ευρώ μπόνους συμμετοχής στους ομίλους τού Τσάμπιονς Λιγκ,
**100 χιλ. ευρώ αν ο Παναθηναϊκός έχει την παραγωγικότερη επίθεση στο πρωτάθλημα,
**50 χιλ. ευρώ πριμ αν οι ‘πράσινοι’ κατακτήσουν το Κύπελλο,
** Πριμ για κάθε νίκη στο Τσάμπιονς Λιγκ (το αντίστοιχο περσινό για το Γιουρόπα Λιγκ ήταν 15 χιλ. ευρώ),
**10 χιλ. ευρώ για κάθε νίκη της ομάδας στην οποία έχει αγωνιστεί,
**5 χιλ. ευρώ για κάθε νίκη στο Κύπελλο,
**60 ευρώ για κάθε λεπτό συμμετοχής στο πρωτάθλημα, αν η ομάδα στο τέλος το κατακτήσει.
Δεν είναι μόνο αυτά, όμως, αφού πλην των δύο εκ. ευρώ που εισπράττει ως πάγιες αποδοχές, πέρσι έλαβε και πριμ υπογραφής συμβολαίου ύψους ενός εκ. ευρώ! Για την ιστορία, τα περσινά πριμ (χωρίς το πριμ υπογραφής) που πήρε από τα ταμεία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός ήταν περίπου όσα και οι πάγιες αποδοχές του. Με άλλα λόγια μπορεί να αγοράσει μία καινούργια Bentley αν το επιθυμεί, από το να επισκευάσει την τρακαρισμένη. Ή, καλύτερα, να αγοράσει ακόμα και δύο ή τρεις Bentley, ολοκαίνουργιες στην full extra έκδοση…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου