Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

«Πρωτάθλημα και Ευρώπη»

O ΜΠΟΥΜΣΟΝΓΚ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΕ ΓΑΛΛΙΚΟ ΜΕΣΟΝ. «Η ΠΑΡΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΨΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙ Η ΛΙΟΝ». «ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ ΔΙΕΘΝΩΣ».
«Πρωτάθλημα και Ευρώπη»
Την κατάκτηση τού πρωταθλήματος και την πρόκριση στη φάση των '16' τού Τσάμπιονς Λιγκ θέλει ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ, στη φετινή πρώτη σεζόν του με τον Παναθηναϊκό, σύμφωνα με όσα σχολίασε σε δηλώσεις του.

Ο Γάλλος αμυντικός παραχώρησε συνέντευξη στο 'chronofoot.com' και αναφέρθηκε στην απόφασή του να έρθει στην Ελλάδα για λογαριασμό των 'πράσινων' και πόσο έπαιξε ρόλο στην απόφασή του η παρουσία των Σισέ και Γκοβού στο ρόστερ τού 'τριφυλλιού'.

Ακόμα, αναφέρθηκε στην υποδοχή του από τους φίλους τού Παναθηναϊκού, την αποχώρησή του από τη Λιόν αλλά και το ενδιαφέρον της Παρί Σεν Ζερμέν για την απόκτησή του.

Αναλυτικά:

-Υπολόγισες στην απόφασή σου την παρουσία των Σισέ και Γκοβού στον Παναθηναϊκό;
«Δεν πας σε μια ομάδα επειδή έχεις φίλους που είναι ήδη εκεί, αλλά είναι αλήθεια ότι το σκέφτηκα λίγο και αυτό. Είμαι χαρούμενος γιατί η προσαρμογή μου πάει καλά. Ενιωσα μια πραγματική επιθυμία του Παναθηναϊκού να με αποκτήσει. Ήταν καθοριστικό για την επιλογή μου. Επιπλέον, είναι ένας σύλλογος που αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ και προοδεύει σε διεθνές επίπεδο».

-Οι φετινοί στόχοι ποιοι είναι;
«Θέλουμε να κερδίσουμε το πρωτάθλημα και να προκριθούμε από τη φάση των ομίλων. Ο σύλλογος έχει κάνει έναν πολλά υποσχόμενο σχεδιασμό. Αν μπορέσουμε και το καταφέρουμε αυτό, τότε θα έχουμε μια τέλεια σεζόν. Τα υπόλοιπα θα είναι μπόνους».

-Σε ενθουσίασε η υποδοχή του κόσμου της ομάδας;
«Δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα. Είναι μια ομάδα της Μεσογείου. Με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της. Όταν όλα πάνε καλά ο κόσμος είναι πολύ ζεστός, αλλά είναι πιο δύσκολα όταν απογοητεύονται. Όπως και να έχει άκουσα ότι οι οπαδοί του Παναθηναϊκού εξακολουθούν να στηρίζουν την ομάδα ακόμα κι όταν τα αποτελέσματα δεν είναι καλά, αρκεί να φαίνεται η επιθυμία μας μέσα στο γήπεδο».

Για την αποχώρησή του από τη Λιόν

-Γιατί έφυγες από τη Λιόν;
«Είχα μόλις ένα χρόνο συμβόλαιο ακόμα και η ομάδα δεν ήθελε να το ανανεώσει. Δεν μου είπαν ξεκάθαρα να φύγω, αλλά αυτό έκαναν ουσιαστικά. Δεν ένιωθα εμπιστοσύνη. Δεν ζήτησα να είμαι βασικός, αυτός δεν είναι πρόβλημα, ξέρω από τον ανταγωνισμό και πως να τον διαχειρίζομαι. Δεν ήθελα να φύγω από τη Λιόν. Αλλά είμαι 31 είμαι πιο κοντά στο τέλος, παρά στο ξεκίνημα της καριέρας μου και τα σκέφτηκα όλα αυτά. Να έχεις σιγουριά είναι πολύ σημαντικό, ειδικά στην ηλικία μου. Αλλά έφυγα χωρίς πικρία».

-Νιώθεις πιο ασφαλής τώρα που υπέγραψες για τρία χρόνια στον Παναθηναϊκό;
«Η προτεραιότητα μου είναι να χαμογελώ. Ίσως μιλάμε για τα τελευταία τρία χρόνια ποδοσφαίρου για μένα. Στη Λιόν δεν ένιωθα την εμπιστοσύνη που όφειλαν να μου δείχνουν. Θέλω να παίζω. Σε ότι έχει να κάνει με το οικονομικό δεν υπήρξε βελτίωση. Δέχτηκα μείωση μισθού 20%. Αυτό που μέτρησε ήταν η πρόκληση. Για την ώρα παίζω και αυτό είναι που ήθελα. Αν μετά δεν είμαι καλά, θα είναι άλλο πράγμα».

Για το ενδιαφέρον της Παρί

-Είχε ενδιαφερθεί και η Παρί;
«Ναι, η Παρί είχε ενδιαφερθεί, αλλά ήταν κάτι πρώιμο. Ένας από τους διοικούντες είχε επαφές νωρίς κατά τη μεταγραφική περίοδο, αλλά αυτό είναι όλο. Δεν πίστευαν ότι θα με άφηνε η Λιόν. Κατάλαβα ότι δεν ήμουν στις προτεραιότητές τους».

-Μετάνιωσες που δεν πήγες, τελικά, στην Παρί;
«Χωρίς να θέλω να ακουστώ κάπως, νομίζω ότι ήμουν μια καλή συμφωνία! Εφυγα σχεδόν ελεύθερος από τη Λιόν και δέχθηκα μείωση μισθού. Θα μείωνα το μισθό μου για την Παρί. Θα χρειαστούν έναν ποιοτικό αμυντικό γιατί η πίεση είναι μεγάλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου