Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Έμπεν: «Θέλω να επιστρέψω στον ΠΑΟ», «Μπορώ να βελτιώσω την κατάσταση»

Θετικός στο ενδεχόμενο να συνεργαστεί ξανά με τον Παναθηναϊκό εμφανίστηκε ο Λόρενς Έμπεν, μιλώντας στην εφημερίδα «Goal».
Έμπεν: «Θέλω να επιστρέψω στον ΠΑΟ», «Μπορώ να βελτιώσω την κατάσταση»
Ο Ολλανδός γυμναστής ξεκαθάρισε πως δεν έχει δεχθεί επίσημη πρόταση από τους «πράσινους», αλλά περιμένει στο ακουστικό του…

«Κοιτάξτε, δεν υπάρχει επίσημη επαφή ακόμη με τον σύλλογο, αλλά νομίζω πως έχουν το τηλέφωνο μου ακόμη και είμαι στην διάθεση τους όποτε θέλουν. Δεν κρύβω πως θα ήθελα πολύ να συνεργαστώ και πάλι με τον Παναθηναϊκό γιατί είναι τοπ κλαμπ στην Ευρώπη και η προηγούμενη θητεία μου στην ομάδα ήταν πραγματικά εξαιρετική. Οπότε είμαι πολύ θετικός, αν ο Παναθηναϊκός ενδιαφέρεται. Θα πρέπει όμως να περιμένουμε», τόνισε ο Έμπεν.

«Μπορώ να βελτιώσω την κατάσταση»

Εξάλλου, ο Ολλανδός γυμναστής μίλησε και στην εφημερίδα «Πράσινη», τονίζοντας: «Πληροφορούμαι νέα για τον Παναθηναϊκό. Μαθαίνω ότι επικρατεί δυσαρέσκεια όσον αφορά τις επιδόσεις των παικτών. Μπορώ να βελτιώσω την κατάσταση. Θα είναι δύσκολο, ωστόσο είμαι πρόθυμος να παλέψω. Ο Παναθηναϊκός αποτελεί την πρώτη μου επιλογή, είμαι πρόθυμος να εργαστώ στον Παναθηναϊκό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου