Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Μάριτς: "Τα πάντα για τον Ζοτς"

Τα πάντα για να δικαιώσει τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς θα κάνει ο Άλεξ Μάριτς που μίλησε για το "άλμα" στην καριέρα του και την ευγνωμοσύνη που νιώθει για τον Βλάντο Σκεπάνοβιτς.
"Ένα χρόνο πριν δεν ονειρευόμουν καν ότι θα είμαι στον Παναθηναϊκό. Χρωστάω πολλά ευχαριστώ στον Βλάντο Σκεπάνοβιτς που με πρότεινε στον Ντούσκο Βουγιόσεβιτς για την Παρτίζαν και εκείνος έβγαλε τον καλύτερό μου εαυτό", είπε ο Σέρβος σέντερ στη "Blic".

"Είναι τιμή μου που ήρθα σε μια τόσο μεγάλη ομάδα και θα κάνω τα πάντα για να μην "προδώσω" τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς".

Ο άσος του "τριφυλλιού", μίλησε και για την εθνική Σερβίας: "Εκείνη τη στιγμή έκλαψα, επειδή είμαι Σέρβος. Γεννήθηκα στην Αυστραλία, αλλά ξέρω ποιος είμαι και τι αίμα κυκλοφορεί στις φλέβες μου".

"Οι Τούρκοι παραλίγο να έχαναν, αλλά έγινε ό,τι φοβόμουν. Τόση προσπάθεια και ιδρώτας πετάχτηκαν εξαιτίας των διαιτητών. Η Σερβία κέρδισε το ασημένιο μετάλλιο. Ας χειροκροτήσουμε αυτή τη γενιά των Σέρβων παικτών, που κέρδισε ανεκτίμητες εμπειρίες και έδειξε ότι έχει σπουδαίο μέλλον".

Τέλος, για τον Άλεξ Μάριτς μίλησε ο Δημήτρης Ιτούδης: "Είναι μεγάλο κέρδος ο Μάριτς. Έρχεται από καλό περιβάλλον και αναμφίβολα θα ταιριάξει γρήγορα. Είναι η δωδέκατη χρονιά που δουλεύω με τον Ζέλικο. Το πλεονέκτημα σε σχέση με πέρυσι είναι ότι με εξαίρεση τον Τέπιτς, έχουμε όλους τους παίκτες στο ξεκίνημα της προετοιμασίας και θα μπορέσουμε να δέσουμε πιο γρήγορα ως ομάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου