Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Πλεσί: Να αρπάξω την ευκαιρία

Χαρούμενος που ήρθε στον Παναθηναϊκό και έτοιμος να αρπάξει την ευκαιρία που του δίνουν οι πράσινοι, για να δείξει αυτά που δεν μπόρεσε στην Λίβερπουλ, αφού δεν αγωνίστηκε αρκετά, δήλωσε ο Νταμιέν Πλεσί, κατά την παρουσίαση του από την ΠΑΕ. Η παρουσίαση του γάλλου μέσου έγινε στις εγκαταστάσεις της Παιανίας, από τον τεχνικό διευθυντή του Τριφυλλιού, Κάρλος Φρέιτας .


Στην εισαγωγή του, ο Κάρλος Φρέιτας τόνισε: "Πήραμε έναν παίκτη, ο οποίος θα μας βοηθήσει, με αναγνωρισμένη πορεία στην Λιόν και την Λίβερπουλ. Θα είναι για τρία χρόνια μαζί μας και του ευχόμαστε επιτυχίες προσωπικές και με την ομάδα".

Στην συνέχεια πήρε τον λόγο ο Πλεσί, ο οποίος μίλησε αρχικά για τις πρώτες του εντυπώσεις: "Είμαι πολύ ευτυχής που βρίσκομαι στον Παναθηναϊκό. Εφυγα από ένα μεγάλο κλαμπ όπως η Λίβερπουλ και ήρθα σε ένα εξίσου μεγάλο κλαμπ όπως ο Παναθηναϊκός και θέλω να σταθώ αντάξιος αυτής της πρόκλησης".

Για το κίνητρο του να έρθει στους πράσινους: "Επρεπε να έρθω σε μία μεγάλη ομάδα για να παίζω. Στη Λίβερπουλ έμαθα πολλά δίπλα στον Τζέραρντ και στους άλλους μεγάλους παίκτες της, αλλά εκεί δεν είχα την δυνατότητα να παίζω πολύ και ήρθα εδώ για να πάρω παιχνίδια".

Για την θέση που αγωνίζεται: "Είμαι αμυντικό χαφ. Δεν έχω πρόβλημα να αγωνιστώ και σε άλλη θέση, είναι θέμα προπονητή, όπου με βάλει θα αγωνιστώ και θα προσπαθήσω να προσφέρω. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και θα δουλέψω εντατικά".

Για τους γάλλους του Τριφυλλιού: "Θα με βοηθήσει αυτή η γαλλική παροικία που υπάρχει για να προσαρμοστώ πιο γρήγορα".

Αναφορικά με το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού, τόνισε: "Δεν είχα κάποια ιδιαίτερη ενόχληση. Μίλησα με τον Κάρλος Φρέιτας, ο οποίος με έπεισε να έρθω στον Παναθηναϊκό, ότι ήταν η καλύτερη μου επιλογή".

Για το νούμερο στην φανέλα: "Θα φοράω το 19, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο".

Για τις συνθήκες στην Ελλάδα: "Ξέρω καλά πράγματα για την Ελλάδα και την Αθήνα, αλλά δεν είχα την ευκαιρία μέχρι στιγμής να τα δω, αλλά στο μέλλον θα μπορέσω".

Για το εάν ο Παναθηναϊκός είναι η μεγάλη του ευκαιρία: "Οταν στα 18 μου χρόνια έφυγα από την Λιόν και πήγα στην Λίβερπουλ είχα την ευκαιρία να προπονηθώ και να μάθω πράγματα δίπλα σε μεγάλους παίκτες, όχι όμως και να παίξω και πολλά παιχνίδια και γι` αυτό ο Παναθηναϊκός είναι για μένα μία ευκαιρία να αποδείξω αυτά που ξέρω και μπορώ".

Για τον βαθμό ετοιμότητας του: "Είμαι έτοιμος, άλλωστε προπονήθηκα και σήμερα κανονικά και έχω και μπροστά μου 10 μέρες μέχρι το επόμενο παιχνίδι της ομάδας και θα είμαι πιο έτοιμος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου