Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Σισέ: Θέλω να παίξω στο Euro

Ο Τζιμπρίλ Σισέ μπορεί να μη συμπεριλήφθηκε από τον Λορέν Μπλαν στην αποστολή της Γαλλίας για τα προκριματικά του Euro του 2012, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τον επιθετικό του Τριφυλλιού να κυνηγήσει τη συμμετοχή του στην ομάδα που θα συμμετάσχει στα γήπεδα της Ουκρανίας και της Πολωνίας.


Ο Σισέ μιλώντας στην ιστοσελίδα «RMC» τόνισε χαρακτηριστικά: "Αν και ήμουν στην προεπιλογή, είμαι λιγάκι απογοητευμένος να μην κληθώ στην εθνική ομάδα της Γαλλίας.


Όμως έχω το ψυχικό κουράγιο να πολεμήσω για την θέση μου και να κληθώ στα επόμενα παιχνίδια. Θέλω πολύ να είμαι στους ‘μπλε’ γιατί μου αρέσει πολύ η εθνική ομάδα", επεσήμανε αρχικά και πρόσθεσε:


"Είναι περηφάνια να αγωνίζεσαι στην εθνική ομάδα. Θέλω να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους γιατί αυτό θα μας βοηθήσει να γυρίσουμε σελίδα. Πρέπει να ξεχάσουμε το κεφάλαιο ‘Νότια Αφρική’.


Ελπίζω να τα πάω καλά φέτος, διότι θέλω να συμμετάσχω σε αυτό το Euro 2012 και να πανηγυρίσω μεγάλες στιγμές με την εθνική ομάδα. Της εύχομαι καλή τύχη".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου