Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

«Ευτυχισμένος στην Ελλάδα»

Ο Σίντνεϊ Γκοβού, μετά τους Σισέ και Μπουμσόνγκ, μίλησε και αυτός στο γαλλικό τηλεοπτικό σταθμό canal+ τονίζοντας πως ο Παναθηναϊκός ήταν η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσε να κάνει.

Ο Γάλλος μεσοεπιθετικός του «τριφυλλιού» ανακρίθηκε για τους σκοπούς της εκπομπής «Canal Football Club» και το ρεπορτάζ με τίτλο «Ελλάδα: Το νέο Ελ Ντοράντο των Γάλλων ποδοσφαιριστών», μια εκπομπή που θα προβληθεί την προσεχή Κυριακή. Ο διεθνής άσος δεν μίλησε μετά το ματς με την Καβάλα, αλλά μια μέρα μετά στο εστιατόριο δίπλα στη θάλασσα στην περιοχή της Βούλας.


Ο Γκοβού ανέφερε στους συμπατριώτες του, και αποκαλύπτει η «Εξέδρα», το λόγο της απόφασής του να συνεχίσει την καριέρα του στη χώρα μας: «Είμαι ευτυχισμένος στην Ελλάδα. Η επιλογή μου να έρθω εδώ έγινε με κριτήρια αθλητικά και ποιότητας ζωής και νιώθω ήδη ότι ήταν η καλύτερη δυνατή. Είχα έναν τραυματισμό και με πήγε λίγο πίσω, αλλά είμαι ήδη στον δρόμο της επιστροφής και πιστεύω ότι σύντομα θα είμαι ξανά έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα μου».

Για την Εθνική Γαλλίας και τι πρέπει να κάνει για να επιστρέψει:

«Ό,τι ακριβώς έκανε πέρυσι ο Τζιμπρίλ! Αν είμαι πολύ καλός στις εμφανίσεις μου με τον Παναθηναϊκό, γιατί να μη διεκδικήσω ξανά μια θέση στους μπλε;»

Για τη ζωή στη χώρα μας:

«Όπως ξέρετε, είναι η πρώτη μου εμπειρία στο εξωτερικό και ο Παναθηναϊκός η πρώτη μου ομάδα μετά τη Λιόν. Οπότε ήμουν λίγο αγχωμένος με το πώς θα κυλούσε η προσαρμογή μου. Αλλά τελικώς ευτυχώς που ήρθα εδώ. Οι Έλληνες είναι cool τύποι, κάτι που ταιριάζει απόλυτα με την ιδιοσυγκρασία και τον χαρακτήρα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου