Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Σισέ: Ερωτευμένος με τον ΠΑΟ

Με δηλώσεις του στον NovaΣπορ FM, ο Τζιμπρίλ Σισέ ευχαρίστησε τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού για τη συμπαράστασή τους στο πρόσφατο παιχνίδι με την Κοπεγχάγη και τόνισε ότι πρωταρχικός στόχος των πρασίνων είναι η διατήρηση των σκήπτρων στην Ελλάδα.

"Θέλω να τους ευχαριστήσω. Ξέρετε τους χρειαζόμαστε αρκετά. Βρισκόμαστε σε μια δύσκολη κατάσταση. Φυσικά και θα την ξεπεράσουμε. Αυτό συμβαίνει σε κάθε μεγάλη ομάδα που έχει διαφορετικές στιγμές. Θα τα καταφέρουμε, γιατί είμαστε πρωταθλητές, είμαστε μεγάλη ομάδα. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε γιατί θέλουμε να παραμείνουμε πρωταθλητές", είπε ο γάλλος στράικερ για τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, ενώ για το Champions League τόνισε:

"Το Champions League είναι μια δύσκολη κατάσταση. Είναι μια δύσκολη διοργάνωση. Αλλά όπως είπα, θα συνεχίσουμε να δίνουμε τη μάχη μας και να δώσουμε ό,τι καλύτερο για τα επόμενα παιχνίδια. Αλλά περισσότερο θέλουμε να παραμείνουμε πρωταθλητές και να διατηρήσουμε τον τρόπαιο".

Ο Σισέ βρέθηκε το απόγευμα της Παρασκευής (1/10) μαζί με τους Σίντνεϊ Γκοβού, Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ και Νταμιέν Πλεσί στην έκθεση "Sport Show 2010", όπου αναφέρθηκε και στο πανό που ανήρτησαν οι οπαδοί του Παναθηναϊκού στο ματς με την Κοπεγχάγη, εκφράζοντας κι αυτός με τη σειρά του τον... έρωτά του για τον Παναθηναϊκό.

"Για να είμαι ειλικρινής ένιωσα πολύ καλά. Με συγκίνησε πολύ και είμαι λυπημένος γιατί μετά το παιχνίδι με την Κοπεγχάγη δεν τα καταφέραμε και δεν τους δώσαμε αυτό που ήθελαν. Οπως και πέρυσι, στο πρωτάθλημα θέλω να κάνω το καλύτερο για την ομάδα γιατί είμαι ερωτευμένος με τον Παναθηναϊκό", είπε σχετικά ο Σισέ, ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε:

-Στο ματς με την Κοπεγχάγη: "Η ήττα από την Κοπεγχάγη είναι μία δύσκολη στιγμή για εμάς. Απογοητεύσαμε τους οπαδούς μας, οι οποίοι γέμισαν το γήπεδο".

-Στη στήριξη των οπαδών: "Είναι λογικό να είναι απογοητευμένοι. Να ξέρουν ότι ούτε κι εμείς είμαστε χαρούμενοι και θέλουμε να παλέψουμε. Να επανέλθουμε εκεί που αξίζει ο Παναθηναϊκός και που βρεθήκαμε πέρυσι. Είναι ακόμα νωρίς στην σεζόν και μπορούμε να διορθώσουμε τα πράγματα πριν γίνουν χειρότερα".

-Στο αν γνωρίζει το κλειδί της επιτυχίας: "Φυσικά. Είμαστε ορισμένοι από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο. Αν είμαστε ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε. Ομως, ξέρουμε ότι πρέπει να αλλάξουμε κάποια πράγματα και θα δουλέψουμε σκληρά για να το πετύχουμε".

-Στο ματς με τον Εργοτέλη: "Πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί και όσο μπορούμε να περιορίσουμε τα λάθη μας. Να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι στη διάρκεια του αγώνα".

-Στη μη κλήση του στην Εθνική Γαλλίας: "Για την ώρα δεν είμαι μέσα. Αυτό με στεναχωρεί πολύ γιατί μου αρέσει να είμαι στην Εθνική ομάδα και είναι στο χέρι μου να παλέψω και να δείξω στον προπονητή ότι αξίζω να είμαι εκεί".

-Στο αν φταίει το ότι ο Παναθηναϊκός είχε πολλούς παίκτες στο Παγκόσμιο Κύπελλο: "Οχι, είχαμε πολλές μέρες να ξεκουραστούμε. Εγώ δεν έπαιξα πολύ στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Ισως άλλα παιδιά να είναι πιο κουρασμένα, όμως, πρέπει να παλέψουμε και να ξεχάσουμε την κούραση και να πάρουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε".

Μπουμσόνγκ: Δεν είμαι έτοιμος, θέλω χρόνο

Ο Μπουμσόνγκ, από την πλευρά του, τόνισε: "Γνωρίζουμε καλά ότι δεν παίξαμε καλά με την Κοπεγχάγη, αλλά αυτά συμβαίνουν. Ο Παναθηναϊκός ως μεγάλη ομάδα οφείλει να αντιδράσει.

"Ξέρουμε ότι ο Εργοτέλης είναι μία επικίνδυνη ομάδα. Πρέπει να αντιδράσουμε ενωμένοι. Μπορεί να χάσαμε την Τετάρτη, αλλά πρέπει να επανέλθουμε. Καταλαβαίνω την κριτική που γίνεται. Είναι λογικό από την στιγμή που δεν πάμε καλά, αλλά αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Εχουμε πολύ καλή ομάδα, είμαστε πολύ καλοί παίκτες και μπορούμε να επανέλθουμε.

Δεν είμαι ακόμα έτοιμος. Θέλω λίγο χρόνο. Παρ` όλα αυτά νιώθω πολύ καλά στον Παναθηναϊκό και είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ.

Αυτή την στιγμή ο Ολυμπιακός είναι πρώτος, όμως, το πρωτάθλημα έχει μόλις αρχίσει και το Σαββατοκύριακο μπορεί να επανέλθουμε εμείς στην πρώτη θέση".

Πλεσί: Μπορούμε να προκριθούμε

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Νταμιέν Πλεσί: "Είμαστε μία πολύ καλή ομάδα. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να προκριθούμε στην επόμενη φάση παρά τα άσχημα αποτελέσματα. Το παιχνίδι με τον Εργοτέλη είναι μία καλή ευκαιρία για να επανακάμψουμε και να επιστρέψουμε στις καλές εμφανίσεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου