Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Οταν ο «Ζοτς»... πότισε τον Αρλάουκας!

«Μαστίγιο και καρότο δεν λένε;». Ε, για ρωτήστε και τον Τζο Αρλάουκας να σας πει πώς το έζησε το 1995, έχοντας προπονητή στη Ρεάλ τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
Οταν ο «Ζοτς»... πότισε τον Αρλάουκας!

Ο λιθουανικής καταγωγής που πέρασε για ένα φεγγάρι από την Ελλάδα και ήταν από τους μεγαλύτερους παίκτες στα ευρωπαϊκά γήπεδα την δεκαετία του ’90, παραχώρησε συνέντευξη και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον Ζέλικο Ομπράντοβιτς και την συνεργασία τους στη Ρεάλ... Ιδού η ιστορία του...
«Είναι ένας από τους καλύτερους προπονητές που είχα στην καριέρα μου. Μου έμαθε πάρα πολλά, αν και ήμουν σε μια ηλικία ώριμος μπασκετικά. Δεν θα ξεχάσω κάτι. Μια μέρα είχα τσακωθεί με τη γυναίκα μου και στην προπόνηση ήμουν τελείως άκεφος. Δεν ήθελα να προπονηθώ και το είπα στον κόουτς.
Εκείνος τρελάθηκε και με κατσάδιασε μπροστά σε όλη την ομάδα. Προπονήθηκα κανονικά. Μετά, με φώναξε ο Ζέλικο και με πήρε να πάμε μαζί σε μπαρ για να τα πιούμε! Εκεί μου είπε 'Tζο σε κατάλαβα, αλλά έπρεπε να σε κατσαδιάσω. Σε μια ομάδα όλοι είναι ίσοι'. Διαπίστωσα τότε τη φιλοσοφία του, όπου ο σεβασμός ήταν πάνω απ’ όλα. Όσο για μένα, γύρισα μετά στο σπίτι μισομεθυσμένος και συνέχισα τον καβγά με τη γυναίκα μου!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου