Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Ήθελα να είμαι πρωταθλητής και το πέτυχα

Ο Τζιμπρίλ Σισέ μίλησε σε καναδικό μέσο ενημέρωσης για την πορεία της Εθνικής Γαλλίας στο Μουντιάλ και τα όσα συνέβησαν εκεί.

Από τις δηλώσεις του γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι δεν θέλει να θυμάται καθόλου την εμπειρία του Παγκοσμίου Κυπέλλου με τα χρώματα της Εθνικής Γαλλίας. Ο λόγος για τον Τζιμπρίλ Σισέ.
Ο επιθετικός του Παναθηναϊκού μίλησε στην εφημερίδα “TorontoSun” με αφορμή τους αγώνες του τριφυλλιού με Ίντερ και Μίλαν στην Αμερική και ξεκαθάρισε ότι πλέον αφήνει πίσω του ότι έγινε στο Παγκόσμιο Κύπελλο και επικεντρώνεται πλέον σε άλλους στόχους ενώ τονίζει ότι πήγε στον Παναθηναϊκό επειδή ήθελε να γίνει πρωταθλητής και τα κατάφερε.
«Επικεντρώθηκα στο στόχο μου ο οποίος δεν ήταν άλλος από το να είμαι πρωταθλητής με τον Παναθηναϊκό και να βρίσκομαι με τη χώρα μου στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Αυτό ήθελα να πετύχω και ήταν πολύ δύσκολο, όμως τελικά το πέτυχα. Νομίζω ότι είμαστε υποχρεωμένοι να ξεχάσουμε το Μουντιάλ και πρέπει ως παίκτης να ξεκινήσω κάτι νέο. Πρέπει να βγάλουμε από το μυαλό μας το Παγκόσμιο Κύπελλο. Δεν είναι κάτι που θέλουμε να θυμόμαστε».

Για τα φιλικά του Παναθηναϊκού:

«Το Τορόντο είναι με μεγάλη πόλη, έπαιξα εκεί όταν ήμουν στη Λίβερπουλ. Ήταν ωραία. Είχαμε περάσει καλά εκεί. Είναι τιμή για μας που θα παίξουμε με την Ίντερ. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε, για να κερδίσουμε το ματς, κάτι που είναι δύσκολο καθώς πρόκειται για μια πολύ καλή ομάδα».

Αναρτήθηκε από roulalades.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου