Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Καλύτερος μέσω ΠΑΟ o Ιαν

Καλύτερος μέσω ΠΑΟ o Ιαν
Ενθουσιασμένος με την έλευσή του στον Παναθηναϊκό εμφανίζεται ο Ίαν Βουγιούκας. O 25χρονος σέντερ πλέκει το εγκώμιο των Πρωταθλητών Ελλάδος, αλλά και του Ζέλικο Ομπράνοβιτς, υποσχόμενος, παράλληλα, να δώσει τον καλυτερό του εαυτό για το... Triple Crown.
Ο πρώην σέντερ του Πανελληνίου, που βρίσκεται στην προεπιλογή της Εθνικής Ελλάδος ενόψει του Μουντομπάσκετ της Τουρκίας, μίλησε στην «inpress».

- Ποια τα συναισθήματα σου για την μεταγραφή στον Παναθηναϊκό και ποιοι οι στόχοι σου από δω και πέρα;

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος μιας τόσο πετυχημένης ομάδας και πολύ τυχερός γιατί θα έχω την ευκαιρία να γίνω καλύτερος μπασκετμπολίστας. Οι στόχοι μου από δω και πέρα είναι να δουλέψω σκληρά και να αρπάξω τις ευκαιρίες που θα μου δοθούν».

- Μιας και πέρασες και από τον Ολυμπιακό πιστεύεις πως θα έχεις κάποια «ιδιαίτερη» μεταχείριση από τους φιλάθλους του ΠΑΟ;

«Δεν πιστεύω ότι θα έχω κάποια «ιδιαίτερη» μεταχείριση, γιατί ουσιαστικά ήμουν στον Ολυμπιακό ένα χρόνο. Δεν νομίζω ότι στιγματίστηκα ως παίκτης του Ολυμπιακού, λόγω της μικρής συμμετοχής μου εκεί».

- Γιατί επέλεξες να πας στον Παναθηναϊκό;

«Επέλεξα τον Παναθηναϊκό γιατί καταρχάς είναι ελληνική ομάδα που είναι πολύ σημαντικό για εμένα. Επίσης ήθελα να αγωνιστώ σε επίπεδο Ευρωλίγκας. Γενικά μόνο συν έχει ο Παναθηναϊκός»!

- Σε λίγο καιρό ξεκινάει και το Μουντομπάσκετ στη Τουρκία ποιοι είναι οι στόχοι της Εθνικής και τι πιστεύεις πως μπορεί να καταφέρει;

«Οι στόχοι της Εθνικής είναι πάντα υψηλοί. Νομίζω ότι επειδή τα τελευταία χρόνια η Εθνική έχει επιτυχίες θα επιδιώξει να κάνει το ίδιο πράγμα στη Τουρκία. Εγώ πιστεύω ότι επειδή έχει παίκτες και προπονητές με μεγάλη εμπειρία θα τα καταφέρει».

- Πόσο πιστεύεις πως έχει βελτιωθεί το ελληνικό μπάσκετ τα τελευταία χρόνια και που οφείλεται αυτό;

Το ελληνικό μπάσκετ έχει βελτιωθεί καταρχήν λόγο του ταλέντου των Ελλήνων παικτών. Είναι πολλοί παίκτες που δείχνουν τι μπορούν να κάνουν στο γήπεδο καθημερινά. Επίσης, επειδή είναι φίλοι μεταξύ τους και υπάρχει καλό κλίμα αυτό σίγουρα βοηθάει.

- Πες μου λίγα χρόνια για το ξεκίνημα σου, πως αποφάσισες να ασχοληθείς με το μπάσκετ και ποιος ήταν αυτός που σε βοήθησε στα πρώτα σου βήματα;

«Όταν ήμουν μικρός ο πατέρας μου έπαιζε ερασιτεχνικό μπάσκετ και πήγαινα από δύο χρονών μαζί του στο γήπεδο. Στην πρώτη ομάδα που πήγα, τον Άρη Γλυφάδας, με πήγε ο πατέρας μου επειδή αγαπούσε το μπάσκετ και έβλεπε πως το αγαπάω και εγώ και κάπως έτσι ξεκίνησα».

- Στον Παναθηναϊκό θα έχεις έναν μεγάλο προπονητή. Ποια η γνώμη σου για τον Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς;

«Νομίζω ό,τι και να πω είναι περιττό. Όλοι ξέρουμε την αξία του κόουτς Ομπράντοβιτς και σαν προπονητή και σαν άνθρωπο. Ανυπομονώ να τον έχω προπονητή».

- Πιστεύεις πως ο Παναθηναϊκός έχει καλύτερο υλικό και καλύτερη ομάδα από τον Ολυμπιακό; Και αν ναι γιατί;

«Πιστεύω πως έχει το πλεονέκτημα ο Παναθηναϊκός γιατί έχει κρατήσει τον βασικό κορμό. Παίκτες που παίζουν χρόνια μαζί και στον Παναθηναϊκό και στην Εθνική, κάτι που σημαίνει πολλούς αυτοματισμούς. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να το βρεις εύκολα».

- Μια υπόσχεση που δίνεις στους φιλάθλους του ΠΑΟ;

«Προσωπικά υπόσχομαι να τα δώσω όλα για την ομάδα έτσι ώστε να πετύχει τους στόχους της. Σαν «Παναθηναϊκός» υπόσχομαι πως θα κυνηγήσουμε και τους τρεις τίτλους».

- Και μια ευχή για την νέα μπασκετική χρονιά;

«Εύχομαι η καινούργια χρονιά να βρει το ελληνικό μπάσκετ σε καλύτερο επίπεδο σε θέμα οικονομικών και οργάνωσης και φυσικά να βλέπουμε τις εξέδρες των γηπέδων πιο γεμάτες για όλες τις ομάδες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου