Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

"Θέλω να μεγαλουργήσω με τον Παναθηναϊκό"

Ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ υπέγραψε το συμβόλαιό του με το Τριφύλλι και έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Παναθηναϊκού. "Θα αγωνιστώ μέχρι τέλους για τον Σύλλογο και τους φιλάθλους" τόνισε χαρακτηριστικά ο Γάλλος στόπερ.Ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός παρουσιάστηκε από το αντιπρόεδρο της ΠΑΕ, Δημήτρη Γόντικα, ο οποίος είπε στους εκπροσώπους του Τύπου: «Ο Παναθηναϊκός βρίσκεται στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσει και επίσημα την έναρξη συνεργασίας του με τον Μπουμσογνκ για τρία χρόνια. Θεωρούμε ότι με αυτή την επιλογή είμαστε πολύ κοντά στο να λύσουμε αγωνιστικά ζητήματα που μας απασχολούν για καιρό πολύ ευχαριστημένοι από έρευνες που έχουμε κάνει για τον ποδοσφαιριστή που επιλέγουμε».
Το λόγο μετά πήρε ο Μπουμσόνγκ ο οποίος αρχικά δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που βρίσκομαι στον Παναθηναϊκό. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έχω έρθει στην πιο δυνατή ομάδα της Ελλάδας, ελπίζω η άφιξή μου εδώ να συνδυαστεί με τα καλύτερα ποδοσφαιρικά χρόνια της καριέρας μου».
Στη συνέχεια δέχτηκε ερωτήσεις από τους εκπροσώπους του Τύπου.
Για τις φιλοδοξίες που έχει με την πράσινη φανέλα είπε: «Όσον αφορά τις προσωπικές μου φιλοδοξίες, θέλω να είμαι καλός, να δώσω το καλύτερο εκεί που πρέπει και όταν πρέπει. Λόγω της εμπειρίας μου γνωρίζω ότι συλλογικά αυτό που ενδιαφέρει είναι να κερδίζεις τίτλους. Προτεραιότητά μου είναι το πρωτάθλημα κι ό,τι άλλοι τίτλοι έρθουν είναι μέσα στις φιλοδοξίες μου».
Σε ότι αφορά το εάν μπορεί να γίνει ο νέος ηγέτης της άμυνας του Τριφυλλιού τόνισε: «Ευχαριστώ πολύ για την υποδοχή και τα καλά λόγια. Επιμένω ότι έχω έρθει στον Παναθηναϊκό για να είμαι καλός και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό από εκεί και πέρα πιστεύω ότι όταν έρθει η ώρα να ηγηθώ της άμυνας, θα έρθει φυσικά. Δίνοντας τον καλύτερο μου εαυτό μου και έχοντας καλή συνεργασία με τους παίκτες μου, ελπίζω ότι θα έρθει φυσικά και θα ανταπεξέλθω στις προσδοκίες που έχουν δημιουργηθεί».
Για την μέχρι στιγμής καριέρα του, αλλά και τον ρόλο του Σισέ και Γκοβού: «Γνωρίζω πολύ καλά ότι σε όλους τους τομείς αυτούς δεν μετράει το παρελθόν και η ιστορία. Η απόδειξη είναι καθημερινή. Πρέπει καθημερινά να αγωνίζομαι για να αποδείξω ότι σωστά με επέλεξαν και σωστά με ακλουθεί η ιστορία. Είμαι νέος ποδοσφαιριστής στην ομάδα και αυτό μου δίνει μεγάλο κίνητρο.
Δεν θέλω να εξιστορήσω τι σημαίνει Παναθηναϊκός. Απλά επιμένω ότι όταν μια ομάδα αποδεικνύει ότι σε εμπιστεύεται και θέλει να σε εντάξει στο δυναμικό της και γνωρίζοντας κόσμο που δείχνει αυτή την εμπιστοσύνη δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο από το να αποδεχτείς την πρόκληση, ώστε να μεγαλουργήσεις κι εσύ μαζί με τον Παναθηναϊκό».
Σε ότι αφορά τη σχέση του με την μητέρα του δήλωσε: «Όλοι έχουμε μια μητέρα και όλοι είτε με τη μητέρα είτε με τον πατέρα έχουμε δεσμό ισχυρό. Έχω έναν ιδιαίτερο δεσμό για τη μητέρα μου, με ακολουθεί από την αρχή της καριέρας μου, από όταν υπέγραψα το πρώτο μου συμβόλαιο. Η διάθεση μου είναι να τη συμβουλεύομαι πάντα και να είναι παρούσα σε οποιαδήποτε σοβαρή απόφαση της ζωής μου».
Για τους στόχους του με τον Παναθηναϊκό είπε: «Είμαι 30 ετών, έχω συνεργασία τριών ετών με τον Παναθηναϊκό, θα είμαι ευτυχής να παίξω και 5-6 χρόνια, εύχομαι η συνεργασία να είναι καλή. Σκοπός μου είναι να είμαι καλός με τον Παναθηναϊκό. Αν κληθώ στη Γαλλία θα είναι ένα μπόνους. Προτεραιότητά μου είναι η δραστηριότητά μου με τον Παναθηναϊκό».
Για τους λόγους που τον έκαναν να αποδεχτεί την πρόταση των πρασίνων τόνισε: «Ήρθα στον Παναθηναϊκό λόγω φιλοδοξιών της ομάδας. Είναι ένα μεγάλο κλαμπ και έχει ένα φανατικό κοινό να το υποστηρίζει. Θα αγωνιστώ μέχρι τέλους για να πετύχω τις φιλοδοξίες μου και να έχω επιτυχίες με τον Παναθηναϊκό. Θέλω τίτλους για τον κόσμο»
Σε ότι αφορά την εικόνα που έχει για το Τριφύλλι είπε: «Η εικόνα που έχω για την ομάδα είναι ότι είναι ομογενής όσον αφορά τη σύστασή της Αποτελείται από Έλληνες και ξένους διεθνείς παίκτες. Αυτό δημιουργεί μίγμα επιτυχίας. Όσον αφορά το τι μπορώ να προσφέρω αγωνιστικά, θεωρεί εμπειρία, ενθουσιασμό και σίγουρα τη θέλησή μου για να ικανοποιήσει ο Παναθηναϊκός τις αγωνιστικές μου φιλοδοξίες και να πρωταγωνιστεί και στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις».

Αναρτήθηκε από prasinanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου