Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Ζιλμπέρτο: Θέλω να μείνω αλλά εξαρτάται από τον Παναθηναϊκό

Την πρόθεση του να παραμείνει στον Παναθηναϊκό και μετά το καλοκαίρι έκανε γνωστή για ακόμα μία φορά ο Ζιλμπέρτο Σίλβα, μετά το τέλος του αγώνα με τον Ηρακλή στο ΟΑΚΑ.
Ζιλμπέρτο: Θέλω να μείνω αλλά εξαρτάται από τον Παναθηναϊκό
Ο Βραζιλιάνος ισχυρίστηκε πως οι «πράσινοι» έδειξαν χαρακτήρα απέναντι στον «γηραιό», έκανε αναφορά στις αποδοκιμασίες του κόσμου ενώ στο ζήτημα που έχει προκύψει με τον Σίντνεϊ Γοβού συνιστά… ψυχραιμία.

«Δεν είχαμε καλό ξεκίνημα. Για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να καταλάβω κάναμε… στραβό ξεκίνημα. Κάναμε σοβαρά λάθη και ήταν επόμενο να δεχθούμε γκολ. Αλλά η ομάδα έδειξε χαρακτήρα και έκανε το come back στο παιχνίδι. Κάποιες στιγμές η ψυχολογία φτάνει στο… χώμα, γιατί δεν περιμένεις το ματς να έχει τέτοια εξέλιξη, αλλά το σημαντικό είναι ότι ξεπεράσαμε αυτή την κατάσταση, ότι παλέψαμε και στο ημίχρονο ήδη είχαμε κάνει το 2-2. Πιστέψαμε ότι μπορούσαμε να πάρουμε τη νίκη, ακόμη κι όταν ήμασταν πίσω στο σκορ και αυτό είναι σημαντικό».

Για τις αποδοκιμασίες: «Δεν είναι καλό για εμάς όταν αντιδρούν έτσι οι οπαδοί. Μέσα μας ξέρουμε ότι δεν έχουμε παίξει καλά, αλλά θέλουμε τους φιλάθλους μας στο πλάι μας και στις δύσκολες στιγμές. Να μας εμψυχώσουν από έξω. Αυτό εγώ το ονομάζω ενότητα σε μια ομάδα. Στο γήπεδο δεν μπαίνουμε για να κάνουμε την πλάκα μας. Δεν παίζουμε σαν να μη συμβαίνει τίποτα και δε μας νοιάζει τίποτα.

Μας νοιάζει και μάλιστα πάρα πολύ. Σεβόμαστε το σύλλογο, κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για την ομάδα. Κάποιες φορές δεν παίζουμε καλά. Το αποδεχόμαστε. Αλλά δεν είμαστε… παιδική χαρά. Κάνουμε τη δουλειά μας με το σωστό τρόπο, άσχετα με το αν μας βγαίνει ή όχι το παιχνίδι. Για αυτό θέλουμε τη στήριξή τους. Ειδικά στο πρώτο ημίχρονο».


Για τον Φερέιρα: «Προτιμώ να περιμένουμε να δούμε στις προπονήσεις ποια νέα στοιχεία θα δώσει. Θα τον καλωσορίσουμε, θα του ευχηθούμε καλή τύχη στη νέα του αποστολή και θα τον βοηθήσουμε να προσαρμοστεί»

Για την δική του βελτιωμένη απόδοση: «Δεν αισθάνομαι ότι πρέπει να δώσω απαντήσεις. Προσπαθώ να καταλάβω τους ανθρώπους για ποιο λόγο λένε κάποια πράγματα. Αυτό που μετράει για εμένα είναι ό,τι συμβαίνει μέσα στον αγωνιστικό χώρο και τι δίνω στην ομάδα μου. Δεν με νοιάζει αν κάποιος γράψει ότι είμαι γέρος, ότι δεν μπορώ να τρέξω.

Μέσα στο γήπεδο είσαι καλός ή όχι. Εδώ και πολύ καιρό στην καριέρα μου έτσι είναι τα πράγματα. Κάποιος με κρίνει αρνητικά. Αυτό που με νοιάζει είναι να βοηθάω την ομάδα μου. Να θυσιάζομαι μέσα στο γήπεδο. Να βάζω τα πόδια μου στη… φωτιά κάποιες φορές».


Για το συμβόλαιο του: «Έχουν σταματήσει οι συζητήσεις. Το έχω πει και στο παρελθόν, ότι εξαρτάται από τον Παναθηναϊκό. Έχω διαμηνύσει στη διοίκηση ότι θα ήθελα να μείνω και νομίζω ότι υπάρχει ο χρόνος για να βρούμε τη… χρυσή τομή. Δεν θέλω να πιέσω τον Παναθηναϊκό. Ξέρουν από την κουβέντα που κάναμε τι θέλω εγώ. Θα περιμένουμε και θα δούμε τι θα γίνει».

Για την υπόθεση Γκοβού: «Πιστεύω πως πρέπει να είναι όλοι ήρεμοι για να πάρουν μια απόφαση. Δεν νομίζω πως μια αρνητική εξέλιξη θα βοηθήσει την ομάδα. Πρέπει κάθε πλευρά να σκεφτεί προσεκτικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου